Mid-Year Book Freak Out Tag (2018)

credit

Много благодаря на Ася, която ме тагна за този таг <3 След поредица от ревюта, беше време да се появи нещо различно в блога ми ;)

Ако сте любопитни, може да погледнете отговорите ми на същите въпроси през 20152016 и 2017 г.  


1.Най–добрата книга, която си прочела досега през 2018
- Разкъсвам се между две. Едната е "Жълтият плик", която беше истинско вдъхновение за мен с историята на авторката, която се впуска в пътешествието на живота си, а другата - "Потайни замисли" - първата ми среща с Вал Макдърмид и със сигурност не последната.

2.Най–доброто продължение, което си чела досега през 2018
- Без никакво колебание отговарям "Сборище на сенки" от В. Е. Шуаб. ОБОЖАВАМ това продължение, което по мое мнение беше по-силно и от първата книга. О, а също и "Леговище на сънища" - Либа Брей до момента не успява да ме разочарова <3

3.Новоиздадени книги, които искаш да прочетеш, но все още не си
- Започвам с "Ние срещу всички" от Бакман, която тоооолкова много искам да прочета още откакто излезе. Продължавам с "Елайза и нейните чудовища", "С обич, завинаги, Лара Джийн", "Дотук с издънките", "Дъщерята на художника". И завършвам с една книга, посветена на книгите - "Книжарката от Площада на билките".

4.Най–желани предстоящи издания през втората половина на годината
- Ще оставя този въпрос отворен.

5.Най–голямо разочарование
- "Girl Online във фокуса на обектива".... Даже не ми се говори за тази книга.

6.Най–голяма изненада
- Останах доста приятно изненадана от "Дългият път надолу". Не съм от почитателите на поезията, а роман-поезия ми звучеше меко казано странно, но всъщност тази книга определено беше едно емоционално пътешествие за мен, което се оказа една приятна изненада.

7.Любим нов автор (с дебютна книга или нов за теб) 
- Вал Макдърмид с книгата си "Потайни замисли" и Анес Мартен-Люган с "В светлината на утрото". И двете авторки ме спечелиха със стила си на писане, водещ до пристрастяване. 

8.Нов герой, по когото си падаш
- В духа на традициите, на този въпрос не мога да се задоволя като дам само един отговор. Ник от "Гемина" спечели сърцето ми с чувството си за хумор, а Сьорен от "Принцеса на пепелта" просто беше крайно очарователен. 

9.Най–нов любим герой
- Света от "Не е препоръчително да се обиждат котки". Изключително свеж, забавен и естествен персонаж. Беше ми много лесно да си я изградя като пълнокръвен образ. 

10.Книга, която те е разплакала
- "Жълтият плик", "Отклонение", "Далечна светлина""Изгубих пътя"... Не знам защо рева толкова много на книги ;(

11.Книга, която те е зарадвала 
- ОТНОВО "Жълтият плик", а също и "Влиза един човек в книжарницата", "Корабът на мъртвите" (разбира се, че Рик Риърдън ще ме зарадва!).

12.Любима книга, превърната във филм, който си гледала тази година
"Всеки ден" от Дейвид Левитан. И филмът всъщност беше доста добър... Е, не толкова, колкото книгата, но ме изненада приятно.

13.Любимо ревю, което си написала досега през годината 
- "Любимият" ми въпрос... Не мога да кажа, че е невероятно, но съм доволна от това как съм написала ревюто си за "Леговище на сънища", така че това е отговорът ми на този въпрос. 



14.Най–красивата книга, която си си купила досега (или си получила) 
- Любимите ми корици са тези на "Бургундските дневници" и "Деца от кръв и кости".



15.Кои книги имаш нужда да прочетеш до края на годината
- Всички изброени във въпрос трети и още, и още, и още... 

Коментари