Top 5 Wednesday (3)


От цяла вечност не съм правила подобен пост, защото или забравях, или не ми се струваха особено интересни темите, но днешната ми се стори такава, а именно - книги, за които сме благодарни. Ето го и моят топ 5 на такива книги:


5.Поредицата "Кръвни връзки" от Ришел Мийд - Преминала съм през страшно много емоции с тези книги. Героите ми бяха като най - добри приятели, които познавам цял живот, но въпреки това имаше моменти, в които ме изненадваха. Обичам всяка една от книгите, всяка глава, всяка страница и всеки ред. Благодарна съм за тази поредица, заради приятните чувства, които ми донесе и привързаността, която изпитах към героите й.

4.Трилогията "Игрите на глада" от Сюзан Колинс - Всяка една от книгите ми отне около ден, за да я прочета. Влюбих се в начина на писане на Колинс още от първата страница на "Игрите на глада". Да не говорим, че ме избави от един период, в който изобщо не се докосвах до книги. 

3."Гордост и предразсъдъци" от Джейн Остин - Благодаря на тази книга, че ме раздели с предразсъдъците ми, че класиката е скучна и е написана на недостъпен език. Мисля, че прочетох книгата, когато бях на 15 - разбрах я, обикнах я и се заех с прочитането на други класически романи, които се наместиха сред любимите ми книги.

2."Революция" от Дженифър Донъли - Нямам думи да опиша колко много ме впечатли тази книга. Трябва да призная, че започнах да я чета с лек скептицизъм и че не вярвах колко много ще я обикна. Тя ме подтикна да се поинтересувам от Френската революция, а двете героини ме докоснаха с думите и действията си.

1."Отнесени от вихъра" от Маргарет Мичъл - Една невероятна класика, която ме впечатли със силния си женски персонаж. Това май е книгата, която най - много е повлияла на начина ми на мислене. Скарлет бе невероятно смела жена, която се изправи срещу стереотипите на обществото и им показа какво представлява женската сила. Може би днес действията й не ни се струват кой знае какво, но тя направи неща, които за времето си, са били скандални. Изключително силен дух, упоритост и борбеност - това са нещата, които видях у нея и които най - силно ме впечатлиха в образа й (разбира се, имаше и моменти, в които ме изкарваше извън нерви, но това е друга тема)

Коментари