Mean Girls Book Tag

Най – накрая таг! Започна да ми липсва да отговарям на въпроси. И така, в този таг са включени и реплики от филма, но не ми се занимава с превода им, затова смятам да премина направо към въпросите.

1.Името на кой герой произнасяте грешно?
– На много, по принцип. Последната героиня е от книгата „Всеки ден” и това е Рианън. В главата ми името й ми звучеше като Риан или Риана.

2.Кой герой бихте искали да поставите в друг свят от друга книга/поредица?
– Би ми било страшно интересно да видя Пърси Джаксън в „Игрите на глада”… нямам си и на идея защо.

3.Повторение! Повторение! При коя книга сте почувствали dejavu от друга книга?
– „Фалшивият принц” от Дженифър Нивън. Имаше прекалено много сходни елементи от други книги. Сякаш цялата книга ми беше ясна от началото и това до голяма степен ме подразни в нея.

4.Коя книга ви е дала противоположни на представата за „женската сила” чувства?
– Кейти от поредицата „Лукс”. Особено в първите няколко книги. Харесвам поредицата, главно, заради увлекателния начин, по който пише Джефинър, харесах и връзката (в последствие) между Кейти и Деймън, но Кейти... тя беше толкова слаба, винаги се нуждаеше от някого да я спасява и след ужасното поведение на Деймън към нея, тя все пак тичаше при него и просто няма как да харесам такова поведение. Нямаше никаква „женска сила” в нейния персонаж до третата книга.

5.При кой герой сте искали да издадете одобрителни възгласи, докато сте чели книгата?
 – Катнис от „Игрите на глада” – тя ме е впечатлявала страшно много пъти със силата, смелостта и действията си.

6.Колко време обикновено прекарвате в книжарницата?
– Ъм, зависи. Случвало ми се е да влизам и за 5 минути, но друг път съм седяла и около 50. Зависи от времето, с което разполагам и настроението ми. По - често не стоя много.

7.На кой герой ще му се наложи да има ограничителна заповед от вас, ако беше истински?
– Ейдриън, Ейдриън и отново Ейдриън!

8.При коя популярна книга/поредица сте били предпазливи, когато сте я чели?
– „Академия за вампири”. В момента обожавам тази поредица, но ми трябваше много време, за да започна с четенето й, а дори и тогава тръгнах с малък песимизъм. Както и да е, още от първата глава я обикнах.

9.Всички обичаме Реджина Джордж. Назовете злодей, който обичате да мразите.
– Всеки път на този въпрос се сещам за Тъмнейший, затова отново ще кажа него.

10.Вашите любими родители от книга?
– Страшно много харесах родителите на Миа от „Да остана ли?” на Гейл Форман.

11.Коя книга бихте искали да популяризирате?
– На този въпрос често отговарям с еднакви отговори, но този път смятам да се спра на една нова и това е „Аз съм знаменитост”от Кейти Бърчъл. Книгата е невероятно забавна и приятна и мисля ,че ще допадне на почитателите на Стефъни Пъркинс, а и на всички, които обичат да четат сладки, забавни и ненатоварващи contemporary книги. Ревюто ми на нея може да прочетете - тук.

12.Опишете перфектния за вас персонаж, за когото искате да четете.
– Първото и най – важно нещо за мен е чувството за хумор, обожавам също силните женски персонажи и предпочитам героите да са решителни. Обичам да проследявам и личностното израстване. Ами в момента се сещам само за това.

13.Какво правите когато някоя книга силно ви разтърси емоционално?
– Обикновено плача. Това е моят начин да се справя с емоциите. Какво да направя? Слаб човек съм.

14.Остроумните отговори на кой герой бихте искали да притежавате за себе си?
– Уил от „Адски устройства”. Той беше страшно забавен и имаше остроумен отговор за всичко.

15.Назовете случай, в който решението на някой герой ви е накарало да завъртите очи.
– Повечето решения на Америка от „Изборът” по отношение на връзката й с Аспен.


Тагвам: ЮлиГабиГериПавлина и Михаил :)

Коментари