понеделник, 30 ноември 2015 г.

Какво искам да прочета през месец декември

Като за последен месец, изненадващо за мен, не смятам да си поставям прекалено високи цели. Има страшно много книги, които трябва и искам да прочета, но времето е ограничено, заради училище. Тук може да видите поста ми, правен през април, с книгите, които искам да прочета до края на годината. Повечето от тях вече съм прочела, но някои не съм, а и със сигурност няма да успея.  Както и да е, първо ще пристъпя към книгите, които ми се налага да прочета:

1.Котката от Мари-Луиз фон Франц.

2.Поетика на мита от Елеазар Мелетински. И двете книги взех от библиотеката, и двете са свързани с дипломната ми работа и вече е крайно време да ги прочета.

3.Стихотворения от Христо Смирненски. Вероятно през декември ще започнем с изучаването на Смирненски, затова тя ще има предимство пред останалите от списъка.

4.Червен изгрев от Пиърс Браун. Чудех се дали да включа тази книга, защото ми върви изключително бавно. Не е като да не се случват интересни неща, но има нещо, което ме изнервя до краен предел - дали стилът на писане на автора или героите, все още не знам. Към момента съм на около стотната страница и се надявам да приключа книгата до края на годината, но e малко вероятно.
5.Ейнджъл от Джос Стърлинг. Обичам лекия стил на писане на Джос и съм страшно щастлива, че последния месец ще прочета последната й книга от поредицата за Савантите (последната ли е, всъщност?)

6.И заживели щастливо от Кийра Кас. Това е книгата, която очаквам да прочета с най - голямо нетърпение. Героите от "Изборът" ми липсват страшно много и особено в някои моменти изпитвам голяма носталгия, затова много искам отново да се гмурна в този свят.
Силно се надявам да имам повече време и да прочета някоя и друга книга, но...

2 коментара:

  1. Надявам се да намериш време за книжките, мноооого бих искала да прочета мнението ти за "И заживели щастливо"! :3

    ОтговорИзтриване