Top 5 Wednesday (7)


Днешният топ 5 е на най - добрите книги, които са ми били препоръчани. Малко от книгите, които съм прочела са ми били препоръчани и едва успях да направя тази класация, но все пак... ето го и моя топ 5 на такива книги:


5."Уилоу" от Уейлънд Дрю. За тази препоръчана книга трябва да благодаря на мама. Бе един от онези дни, в които просто нямаше какво да чета, поисках съвет, мама измъкна тази книжка от библиотеката и тя страшно много ми хареса.

4."Гордост и предразсъдъци" от Джейн Остин. И още веднъж - благодаря мамо! Познаваш ме толкова добре! Тази книга се превърна в една от любимите ми и ме накара да погледна с други очи на класиката.

3."Паднали кралства" от Морган Роудс. Вероятно никога нямаше да погледна поредицата, ако не бяха някои от американските влогъри, които говореха за нея в клиповете си. Заинтригува ме още при споменаването на заглавието и героите в някои тагове. Реших да проверя дали е преведена на български, оказа се, че е и оттам решението ми беше взето. И не съжалявам - поредицата е наистина уникална!

2."Скитница" от Стефани Майър. Книгата беше препоръчана на цялото ни семейство от една приятелка, но в началото погледнах скептично на нея и само мама и тате я прочетоха. След известно време гледахме филма, обикнах го и реших да се захвана с книгата, в която се влюбих още повече.

1."Отнесени от вихъра" от Маргарет Мичъл. Отново мама е виновницата за това да прочета тази книга. Книгата е една от най-най-любимите ми и ме впечатли изключително много със силния си женски персонаж.

Коментари