Какво искам да прочета през месец февруари


1.Тютюн - Димитър Димов. Започнах книгата преди два дена и до момента страшно много ми харесва! Мисля, че дори има вероятност да се превърне в любимия ми български роман. Въпреки, че книгата е по - дебеличка, силно се надявам да я завърша през този месец. Успоредно с нея смятам да чета и още няколко книги, тъй като просто обичам да чета по няколко заглавия едновременно.

2.Тъмна дарба - Александра Бракен. Нямам търпение да започна тази книга, защото съм чувала наистина страхотни неща за нея и звучи като страшно вълнуващо четиво. 

3.Двор от рози и бодли - Сара Дж. Маас. Обичам Сара и световете, които изгражда. Обичам героите й и това как силно се привързвам към тях. Надявам се тази поредица да е също толкова добра колкото първата й и нямам никакво тъпрение да се гмурна в нея.
4.Връзка - Рейнбоу Роуъл. Рейнбоу изгражда много реалистични персонажи, стилът й на писане е изключителен и я препоръчвам горещо на всички почитатели на contemporary жанра. Конкретно за тази книга, не съм чувала и чела много, но ще се доверя на нейния стил на писане и съм почти убедена, че ще ми допадне. 

Коментари