Books & Songs (1)

credit

За този пост се вдъхнових от няколкото такива на Ана, на която благодаря за тази идея. 
Все по - често ми се случва, докато слушам някоя песен да я свързвам с книга, затова реших да събера част от песните в пост. Надявам се да ви харесат, като е напълно възможно да нямам изцяло точни попадения, но така съм почувствала нещата в момента. А ето го и изборът ми от песни и книги:

                           
         
















До последно се колебах за
този си избор, но текстът
на песента на моменти
толкова СИЛНО ми напомня за
книгата, че в крайна
сметка реших да я включа.


              
За този избор ме
вдъхнови един уникален
 клип за Руби и
Лиъм, към когото ще
оставя линк най - долу на
пулбикацията :)


          
Песента всъщност присъства
в книгата и оттогава винаги
когато слушам тази песен се
сещам за Хав и Кристал.


              



Клипа, за който споменах.

Коментари

  1. Много обичам да гледам/чета такива видеа/постове и се радвам, че съм "вдъхновила" някого да започне също. Песните, които си избрала си пасват чудесно с книгите, които съм чела!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар