Какво ми носи щастие

Изброени са на случаен принцип.

~ Семейството и приятелите ми
~ Четенето на интересна книга
~ Слушането на любима песен
~ Сънят (от 5 години съм първа смяна в училище и се научих да ценя времето за сън)
~ Нежните моменти между хората
~ Широките дрехи, които дават свобода на тялото и особено...
~ жилетките
~ Декоративните възглавници
~ Слънчевото време, но и...
~ дъждът, когато съм у дома
~ Пътуването с кола
~ Блогът
~ Шумът
~ Тичането в парка... въпреки че го правя излючително рядко
~ Гледането на любим сериал и...
~ обсъждането му
~ Домашното кино с нашите
~ Напитките на Starbucks
~ Всичко, което има формата на звезда
~ Петъците
~ Бъдни вечер
~ Усмивките и смехът
~ Сам Клафлин. Always!
~ Оцветяването
~ Дългите горещи душове
~ Преподреждането на библиотеката
~ Екскурзиите
~ Албумите с детските ми снимки
~ Шоколадовият аромат
~ Цветовете на есента
~ Трапчинките на хората (аз нямам :((()
~ Красивите корици на някои книги
~ Уютната ми стая
~ Ягодовото смути
~ Чувството за хумор 
~ Любовта

Пожелавам ви приятна и слънчева неделя :)

Коментари