Marry, Kiss or Cliff (2)


^ Здравейте! ^
Днес, в тон с неделния, разпускащ ден, реших да направя нещо, което от доста време не съм правила и по-конкретно от март 2015, когато го направих за пръв и единствен път. Става въпрос за тага Marry, Kiss or Cliff. (Ако имате желание тук може да погледнете публикацията от 2015). 
Правилата са следните: написват се на листчета имената на любими или нелюбими персонажи, след което се теглят три от тях - трябва да изберете за кого ще се омъжите, кого ще целунете и кого ще бутнете от скала.
Макар тагът да е мъъъничко глупав и безсмислен, толкова се забавлявах първия път, че реших отново да го направя. 
Ще се постарая да не повтарям имената от тогава, но към някои герои просто съм твърде пристрастна и не мога да не ги включа.

Първите трима са...

Джулиан ("Лейди Полунощ"); Майлс ("Жестока любов"); Хан Алистър ("Краля демон")

~ Marry - За тази категория изборът ми е сравнително лесен. Бих искала да се омъжа за Джулиан, защото той е... безумно сладък, романтичен, артистичен, мил, загрижен за семейството и готов на всичко за близките си! Обичам го!
~ Kiss - Наистина много се привързах към Хан Алистър, когато четях "Краля демон" и оцених колко силен дух носеше - такъв на оцеляващ. Чувството му за хумор също влизаше в качествата му и не бих имала нищо против да го целуна (ако беше реална личност, of course... Нищо, в главата ми пък си е!)
~ Cliff - Тук е трудната част, защото харесвам Майлс, и то много, затова изобщо не искам да го бутам от скала, но в рунд с другите двама, той просто нямаше шанс...

Шейд ("Алена кралица"); Джейми ("Друговремец"); Рисанд ("Двор от рози и бодли")

~ Marry - Изборът ми нямаше как да бъде по-лесен от това! Естествено, че ще избера Рисанд за свой съпруг! Въпреки първоначалното ми много лошо мнение за него, във втората книга всичките ми представи за него се преобърнаха! Обичам героя на Рисанд и единственото, което ме тревожи е реакцията на Фейра. 
~ Kiss - Шейд се превърна в тотален мой любимец с втората книга от поредицата на В. Айвярд. Колкото и да ми се искаше да се омъжа за него, когато писах името му сред тези на останалите герои, ще се задоволя и с целувка.
~ Cliff - Ок, признавам си, че включих Джейми само, за да мога да го хвърля от скалата (не ме мразете, моля ви). Харесвам персонажа му, но книгата не е от любимите ми (за което засвидетелства фактът, че я чета вече над година), което пък и него не го прави точно любим герой...

Игор ("Вестители"); Ейдриън ("Кръвни връзки"); Роуан ("Стъкленият трон")

~ Marry - Не се сдържах! Отново включих Ейдриън и познайте кой е изборът ми за категорията "marry"... Мхм, нямаше как да не е той.
~ Kiss - Ок, Игор също ми е мноооого, много, много любим герой и ако многомъжието беше позволено, щеше да присъства на сватбата ми с Ейдриън като втори младоженец :д, но все пак - избирам го за категорията "целувка".
~ Cliff - Иии от скала ще лети клетият Роуан (съжалявам, Елин!)

Пърси ("Пърси Джаксън и боговете на Олимп"); Себастиано ("Гондолата на времето"); Сам ("Ясновидците")

~ Marry - Кхм, след като ми се предоставя възможността да се омъжа за Пърси Джаксън, няма как да я пропусна. Между другото, обичам Логан Лерман - актьорът, който го играе във филма, така че напълно спокойно мога да отскоча до Америка и да му кажа, че според тази публикация, сме длъжни да се оженим!
~ Kiss - Един НЕпопулярен персонаж, който обаче ми се стори страшно харизматичен, а именно - Сам от "Ясновидците". Това момче често беше Хуморът на книгата и честно казано ship-вам главната героиня много повече с него, отколкото с избора ѝ, но... щом тя не го иска, аз ще получа целувката.
~ Cliff - АУЧ! Наистина ще ми бъде трудно да бутна от скала Себастиано, защото е един от симпатичните персонажи, които харесвам, а  пък и притежава невероятната дарба да пътува във времето... Какво пропиляване!


Касиан ("Двор от рози и бодли"); Рафи ("Ангелско нашествие"); Ноа ("Girl Online")

~ Marry - Ах, ах, ах... Кой от двамата, между които се колебая да бъде?... В крайна сметка, избирам за тази категория Рафи, защото него съм имала възможността да го опознавам цели три книги и за неговия характер определено знам повече от този на...
~ Kiss - ...Касиан, когото просто ще целуна.
~ Cliff - Sorry, not sorry, Ноа, но ще летиш от скала! В първата книга от поредицата на Зоуи Съг, той ми се стори като много добър герой, който със сладкото си държание напълно заслужаваше милата връзка, която имаше с Пени. Но ето че дойде втора книга и той просто... не беше това, за което се представяше в първата. Рязката промяна в персонажа му ми дойде в повече и разочарованието ми бе толкова голямо, че даже ме отврати от него. 

Коментари