Какво прочетох през месец май


Здравейте! 
Ето че дойде време за майската ми книжна равносметка. И така, очаквах май месец да бъде доста слаб откъм четене, но всъщност успях да прочета цели шест книги! ЙЕЙ! Ето и кои са те:

1.Славея - Кристин Хана. От доста време бях хвърлила око на тази книга, тъй като две от колежките ми в книжарницата, в която работех, я бяха чели и се бяха влюбили в нея! Един ден от Ибис ме изненадаха приятно с нея, веднага се захванах с четенето ѝ и.... Боже! Изпитвах толкова много емоции, докато я четях. Без съмнение този роман се превърна не само в един от любимите ми за годината, но и като цяло! Съвсем скоро се надявам да успея да изразя мнението и емоциите си в ревю. Оценка: КАТЕГОРИЧНИ 5/5 звезди.

2.Ветровещ - Сюзън Денърд. Ревю - тук. Много добро продължение на любима поредица, но... нещичко не ми достигаше. Оценка: 4/5 звезди.

3.Без милост - Лесли Блейк. Ревю - тук. Оценка: 3/5 звезди.

4.Торта с бадеми и любов - Анхела Валвей. Ревю - тук.  Това е идеалната лятна книга! Ако се колебаете какво да четете в предстоящите горещи летни дни - грабвайте този роман! Изключително сладък и приятен е! Оценка: 4/5 звезди.

5.Четирите цвята на магията - В. Е. Шуаб. УАУ! Тази книга не беше нищо от това, което очаквах! Честно казано, бях убедена, че ще ми хареса още с прочитането на анотацията, но по-скоро мислех, че ще е поредното фентъзи. На първо място - тотално сe пристрастих към стила на В. Е. Шуаб., на второ - светът, който е изградила, беше интересен, поглъщащ (Лондон, умножен по четири пъти и то видян по четири различни начина?! О, да!) и не отстъпваше по нищо от други мои толкова любими светове. И на последно място, но не по важност - героите - всеки един от тях мистериозен, будещ любопитство... Исках още, и още от тях, така че нямам търпение за следващата част! Ревюто очаквайте скоро в блога ми. Оценка: 5/5 звезди.

6.Анна и Говорещия с лястовици - Гавриел Савит. Това е втората по-емоционална книга, която прочетох през месеца. Обикнах стила на Савит още от първата страница - чувствата, които е вложил в романа, определено прозираха и докосваха емоционалните струни и на читателя. Героите му също бяха прекрасни и ме накараха да се възхитя на мъдростта и философията им. Не знам защо така и не можах да се потопя изцяло в романа и сюжета му и проточих толкова дълго във времето прочитането му... Наистина ми се искаше да го прочета на един дъх! Оценка: 4/5 звезди. 

Коментари

  1. Много се радвам, че и ти си харесала "Четирите цвята на магията"! <3 Очаквам с нетърпение мнението ти за "Славея", накара ме да се замисля дали и на мен ще ми допадне. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. "Славея" е едно уникално книжно съкровище! <3 Не съм напълно убедена дали ще успея да пресъздам усещането, докато я четях, в ревюто си, но мога да ти кажа, че напълно си заслужава да се прочете! ^_^

      Изтриване

Публикуване на коментар