ACOTAR/TOG Would You Rather Tag


Много благодаря на Теди за поканата да направя този таг <3 Голяма фенка съм и на двете поредици и затова въпросите ми сe сториха страшно интересни! Тагвам всички фенове на поредиците, които все още не са направили тага! <3

1.Да бъдеш част от вътрешния кръг на Рисанд или част от двора на Елин?
- Ще трябва да отговоря с Елин, не толкова заради самата нея, а заради хората, от които е обградена. Обожавам второстепенните герои в Дворовете и сплотената групичка от кръга на Рисанд, но обичам една идея повече героите от Стъкленият трон - Дориан, Лисандра, Манон, Едион, а и самата Елин, са герои, в чиито приятелски кръгове определено бих искала да съм.

2.Да живееш в Притиан като човек (преди ACOTAR) или в Адарлан като елф (преди TOG)?
- Не бих отказала да съм елф... ЛОЛ! :д

3.Да бъдеш пленен/а Под планината (завинаги) или поробен/а в Ендовиер (завинаги)?
- Ауч... Защо този таг иска да ми причини това?! Не знам, честно казано... Ще кажа Ендовиер с надеждата, че няма да е ЗАВИНАГИ и Дориан ще ме спаси.

4.Да се биеш срещу Ианта или срещу Калтейн?
- Ианта. Ще ви призная, че ненавиждах Калтейн в началото, заради всички ужасии, които стори, но пък когато си понесе заслуженото, което в някаква степен и я промени, бих казала, че дори ми стана мааалко симпатична.

5.Да контролираш Котела или Ключовете на Уирда?
- Охо, Ключовете на Уирда! 

6.Да празнуваш Звездопада или Самхейн?
- Не си спомням какво точно беше Самхейн (май нещо като Коледа?), затова ще кажа Звездопада, защото имам повече спомени за тази сцена от Дворовете. Наистина красива сцена! 

7.Да имаш бебе прилеп или бебе ястреб? (това е препратка към Рисанд и Роуан, ако разбирате на къде бие този въпрос)
- Ъмммммм, ок, това официално е най-странният въпрос, на който съм отговаряла. Амиииии... май бебе прилеп - заради Рис, не заради друго.


8.Да рисуваш с Фейра или да ядеш шоколад с Елин?
- Никога не ми е било интересно рисуването, но похапването на шоколад си е друго нещо.

9.Да бъдеш партньор с Рис или Роуан?
- Рис. Без дори да се замислям.

10.Да бъдеш партньор с Фейра или с Елин?
- Тук вече се колебая. Харесвам и двете еднакво, по различни причини и начини, така че - не знам. Може би все пак Елин, тъй като се чувствам една идея по-привързана към нея, отколкото към Фейра.



11.Да убиеш Ера ван или Кралят на Хиберн?
-  А не може ли "С един куршум - два заека" и някак си и двамата да умрат?

12.Кой шип да се сбъдне: Мориел или Насиан?
- Неста и Касиан са ми любимата двойка от Дворовете!.... Нищо, че още не са...

13.Да летиш с тринадесетте или с илирианец?
- Тринадесетте! 

14.Да бъдеш част от Двора на мечтите или Двора на Терасен?
- Двора на Терасен. Когато четях за Терасен, се влюбих в това място! И за мен лично то крещеше думата "дом"... Вероятно, защото това е родното място на Елин и спомените ѝ от него наистина ме докоснаха.

15.Предпочиташ сериалът за Стъкленият трон да не процъфти или вероятен филм по Двор от рози и бодли?
- Не знам защо, но не мисля, че сериал или филм по Дворовете би се получил. Имам обаче големи надежди за предстоящия сериал по "Стъкленият трон" и много се надявам да не бъда разочарована, както с други сериали по книги. Ще направя една препратка със сериала по Реликвите на смъртните, където според мен не бяха уловили нито атмосферата от книгата, нито бяха избрали подходящи актьори (с малки изключения) и се отказах още след първите два епизода. Силно се надявам да не се случи същото и със "Стъкленият трон".

Коментари