Top 5 Wednesday (14)


Ето ме и мен с поредния топ 5! Днешната тема е топ 5 книги, които ни е отнело най - дълго време да прочетем.

5."Отнесени от вихъра" - Маргарет Мичъл. Реших да започна с една моя много любима книга, а именно - "Отнесени от вихъра". Не знам дали заради обема, или заради по - бавното действие, но ми отне доста време да завърша тази книга. Това обаче не значи, че я обичам по - малко! "Отнесени от вихъра" е една от най - любимите ми книги, която бързо се настани в сърцето ми и към която някой ден отново ще посегна, независимо, че първата ни "среща" продължи повече от три месеца...

4."Опасна дарба" - Даниел и Дина Найери. Изобщо не харесах книгата и не е никак изненадващо, че ми отне толкова време да я прочета (вече не си спомням колко, но беше доста). Не харесах героите, сюжетната линия ми се губеше... просто това не беше моето четиво.

3."Хартиени градове" - Джон Грийн.  Същите причини като с номер 4, като добавим и това, че наистина не харесвам стила на писане на Джон Грийн и опитите му да докара някакъв "тийн" език, който по - скоро ме отблъсква, отколкото ми изглежда реалистичен.

2."Под игото" - Иван Вазов. Споменавала ли съм, че няколко пъти съм започвала да чета тази книга безуспешно? Е, на третия или четвъртия път (не помня вече) най - накрая я завърших, но четенето ѝ бе дълъг процес... В интерес на истината, при този трети или четвърти опит, тя ми допадна много повече от предишните пъти и дори бих казала, че ми беше интересна.

1."Марсианецът" - Анди Уеър. Завършвам с тази книга, като я поставям на първо място, тъй като е последната, която четох наистина дъъълго време - 4 месеца. И подобно на пета позиция, ще ви изненадам като ви кажа колко много я харесах! Беше много забавна, но ми отне прекалено много време да "навляза" в нея, поради което четенето ѝ доста се проточи.

Коментари