Сериалите, които следя (2)

Преди повече от година направих пост за сериалите, които следя. Все още следя малка част от изредените тогава, но има и няколко нови попълнения, за които искам да поговоря. Eто ги и тях:

~ Луцифер

След като спряха един от любимите ми сериали - "Касъл", не очаквах да намеря друг, включващ разследване на криминални случаи и престъпления, който да ми е интересен. Но се появи "Луцифер" - изпълнен с хумор, екшън ситуации и малко фентъзи елементи. Като към това се добавят и сложните взаимоотношения между двамата главни герои - Луцифер и детектив Клоуи Декър, беше невъзможно да не се пристрастя към сериала. 






~ Семейство Фостър 

След като осъзнах, че не гледам нито един сериал, в който да липсват някакви фентъзи или фантастични елементи, реших, че е време да започна да следя такъв, който разглежда чисто семейните взаимоотношения и е с преобладаващи драматични елементи. Изборът ми беше сведен до няколко сериала, но в крайна сметка избрах "Семейство Фостър". Едва на осми епизод от първи сезон съм, но вече усещам как съм се привързала към всеки един от семейството. Сериалът ми носи изключително топли чувства и след най - гадната ситуация успява да ми повдигне настроението. 

~ Хрониките на Шанара

Ако трябва да бъда честна, очаквах това да бъде поредният тийн фентъзи сериал, който ще следя, но не с голям интерес. Останах изненадана и очарована още след първия епизод и бях нетърпелива за всеки един след това. В началото бях силно впечатлена от сюжета, защото беше изключително вълнуващ, а постепенно ме спечелиха и героите. Препоръчвам сериала на всички фентъзи любители, защото фентъзи елементите са в изобилие. В момента единственото разочароващо е, че новият сезон се очаква чак лятото на 2017...



Това бяха трите нови попълнения към сериалите, които следя в момента, а сега към три сериала, които следя от дълго време и на които продължавам да се наслаждавам:


~ 100 - те, Teen wolf и Имало едно време

От новия сезон на "Имало едно време" вече излязоха четири епизода и до момента съм със смесени чувства - със сигурност мога да кажа, че ми е по - интересен от предишния сезон, който по мое мнение беше най - слабият, но този далеч не е и от най - добрите. Остава да се надявам, че ще се случат обрати, които ще променят мнението ми. 
Колкото до Teen wolf - вече се знае,че това ще е последният за сериала сезон,(все още ми се плаче като се сетя) затова и очаквам да бъде най - силният досега. От малкото спойлери, които четох, разбрах, че любимата ми двойка ever най - накрая ще бъде заедно, така че.... НЯМАМ ТЪРПЕНИЕ!!! Надявам се и любима героиня като Алисън да се завърне, макар и за един епизод.
100 - те също е един от най, най, НАЙ - любимите ми сериали, затова търпеливо ще си го чакам до другата година. Завърши по наистина интересен начин, който предразполага към най - различни теории как ще продължи сериалът в следващия си сезон, затова е любопитно  на коя са се спрели сценаристите.

Коментари

  1. Мноого се радвам, че си започнала "Семейство Фостър" - страхотен е, един от любимите ми сериали! <3 "Хрониките на Шанара" също са много интересни, а за The 100 и Teen Wolf съм точно като теб - много нетърпелива и постоянно чудеща се как ще се развият нещата. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Семейтво Фостър са сладурчета <3 А за Teen Wolf вече съм започнала да отброявам дните до новия сезон :D

      Изтриване
  2. Моля ,напишете ми линк откъдето да гледам сериала ,Семейство Фостър,

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар