Какво прочетох през месец октомври


Това беше най - добрият ми читателски месец, защото всяко едно от заглавията, които прочетох, ми хареса изключително много. Прочетените романи са само шест, но се насладих на всеки един, затова месец октомври заслужено получава призивът "Най - добър месец за годината.... досега". Винаги запазвам надежди, че следващият би могъл да бъде по - добър.


1.По залез - Александра Бракен. Ревю - тук. Тооолкова се радвам, че месецът ми започна именно с тази книга, защото обожавам трилогията на Бракен, пристрастена съм героите и стила ѝ, а финалът на поредицата не ме разочарова по никакъв начин, защото съдържаше в себе си именно онези емоции, които обикнах в книгите ѝ. Ако сте заклети фенове на поредицата като мен, съм сигурна, че ще оцените последните моменти в компанията на Руби, Лиъм, Зу, Дунди и Вида. Оценка: 5/5 звезди.


2.Сирената - Кийра Кас. Ревю - тук. Казвала съм неведнъж, че обичам стила на писане на Кийра Кас и в тази книга тя не изневери на него. Драматична любовна история,  включващи интересни същества като русалките - определено ви насърчавам да прочетете книгата. Оценка: 4/5 звезди.

3.Призраци в моята глава - Пол Трембли. Ревю - тук. Един наистина добър психологически трилър, който внесе малко разнообразие измежду четивата, на които се спирам напоследък. Показващ разпада на човешките взаимоотношения, загубата на доверие и появата на страх от собственото ти дете, този трилър шокира, но и предизвиква размисъл. Оценка: 4/5 звезди.

4.Звезден полет - Мелиса Ландърс. Ревю - тук. Със сигурност една от книгите, чието продължение ще очаквам с нетърпение! Космическа обстановка, силни герои и очарователни любовни трепети! Как да не обичам този роман?! Оценка: 5/5 звезди. 

5.Уаби-саби - Франсеск Миралес. Ревю - тук. Книгата истински ме докосна, дори може би промени мисленето ми в малка или голяма степен, стопли сърцето ми и определено имах нуждата от точно такова четиво! Оценка: 5/5 звезди.

6.Ангелско нашествие - Сюзън Ий. Ревю - тук. Оценка: 5/5 звезди. 

Коментари