The Reading Habits Tag

credit
Благодаря на Илияна за този таг :)

1.Имаш ли специално място вкъщи за четене?
- Леглото. Честно казано никак не ми е удобно да чета на стол/фотьойл

2.Книгоразделител или обикновен лист хартия?
- Книгоразделител

3.Можеш да спреш да чете по всяко едно време или трябва да спреш на определена страница, глава, част и др.?
- Принципно предпочитам да стигам до определена глава, но напоследък често ми се случва да стигам до случайно място на книгата и просто да спирам да чета.

4.Пиеш ли или ядеш ли докато четеш?
- Не, защото се разсейвам

5.Можеш ли да четеш докато слушаш музика или гледаш телевизия?
- Да слушам музика и да чета - да, но да чета и да гледам... Мога да чета на работещ телевизор, но не и когато гледам нещо на него :D

6.Една книга в даден момент или няколко наведнъж?
- Зависи. Имам моменти, когато чета по няколко, има и такива, в които чета една.

7.Четене вкъщи или навсякъде?
- Предпочитам вкъщи, разбира се, защото ми е най - удобно, но чета навсякъде - и в метрото, и в училище, и в чакалнята на зъболекар/ортодонт...

8.Четене на глас или наум?
- Наум. Не си спомням изобщо някога да съм си чела на глас, освен ако не чета пред/за някого.

9.Четеш ли всичко или пропускаш страници?
- На интересните книги не пропускам нищичко, но на тези, които са ми средна категория интересни или ужасни, се е случвало да пропускам цели абзаци и дори страници.

10.Пречупваш ли подвързията или я пазиш чисто нова?
- Гледам да запазвам книгите в колкото се може по - добро състояние.

11.Пишеш ли в книгите?
- Не.

Тагвам: ТедиЮлиМери. Разбира се и всеки, който иска да го направи, а не е тагнат досега  :)

Коментари

  1. Много ти благодаря, че си ме тагнала, но всъщност вече съм правила този таг (беше първият в блога ми). :) И все пак, благодаря ти много! :3

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотен таг! Аз също не мога да чета на стол :D Нужно ми е да подпирам книгата на коленете си.
    Също така, мерси за тага!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар