Какво прочетох през месец март


Този месец, изненадващо, прочетох повече книги, отколкото очаквах. Ето и до кои заглавия успях да се докосна:

1.Стъкленият меч - Виктория Айвярд. Ревю - тук. Оценка: 4/5 звезди. 

2.Поезия - Никола Вапцаров. Четеното на поезия за мен просто е агония... Настина не обичам поезията. При Вапцаров ми хареса вярата, която струеше от стихотворенията му, но дотук. Оценка: 3/5 звезди.

3.Светлината, която не виждаме - Антъни Доер. Ревю - тук. Оценка: 5/5 звезди.

4.Предимствата да бъдеш аутсайдер - Стивън Чбоски. Ревю - тук. Оценка: 3/5 звезди.

5.Момичетата от филма - Зоуи Дийн. Книгата ми беше подарък и не знаех, че е втора част от поредица, когато я започнах. Не ми беше трудно да навляза в сюжета обаче и да предположа какво се е случило в първата книга. И така, книгата беше доста зле, по мое мнение. Бе изпълнена с клишета, често срещани сюжетни линии, предвидими герои, които се държаха изключително... малоумно на моменти. Много е дразнещо, когато авторите създават "перфектните" персонажи, без никакви слабости в характера и от друга страна персонажи, които се държат гадно и нямат абсолютно никакви положителни черти в себе си. Цялата драма, около която се въртеше книгата, бе безсмислена, сюжетът на романа бе безсмислен, нищо в тази книга нямаше смисъл. И затова оценка: 1/5 звезди от мен. Извинявам се, ако тази книга е любима на някого от вас, това просто е моето мнение.

6.Миг преди никога - Джесика Редмерски. Ревю - тук. Оценка: 3/5 звезди.

7.Кралица на сенките - Сара Дж. Маас. Ревю - тук. Оценка: 5/5 звезди.

8.Дете на пустинята - Олуин Хамилтън. Ревю - тук. Оценка: 4/5 звезди.

Коментари

  1. Имала си успешен месец, и аз съм набелязала някой от прочетените ти, но ще видим за кога.

    ОтговорИзтриване
  2. Еха, прочела си много и страхотни книги! Планувам скоро да прочета "Стъкленият меч" и "Дете на пустинята" ^^

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар