Какво искам да прочета през месец март



Здравейте и честита Баба Марта! Да сте живи и здрави, румени, засмени и много обичани! <3
Понеже обичам този месец, имам чувството, че той ще бъде успешен за мен от читателска гледна точка, затова списъкът ми ще включва повече заглавия от обикновено. Ето и кои са те:

1.Друговремец - Диана Габалдон. Хаха, знам, че сигурно ви е омръзнало от това заглавие, което присъства в tbr-списъците ми от доооста време, но този месец НАИСТИНА ще я прочета - остават ми около 200 страници, така че би трябвало да е напълно изпълнимо.

2.Цар Плъх - Джеймс Клавел. Започнах романа преди няколко дни и изненадващо ми допада как е написан (дори и повече от това), а самата история ми е страшно интересна. Надявам се този месец да я завърша, но си оставям една вратичка, тъй като не е никак лека книга.

3.Три сестри, три кралици - Филипа Грегъри. Още от прочитането на "Бялата кралица", ми се иска отново да прочета нещо на Филипа Грегъри и ето, че сега ще имам тази възможност. Сюжетът обещава роман, включващ много интриги, предателства и ламтежи за власт, а аз нямам никакво търпение да се захвана с книгата!

4.Дюи - Вики Майрън и Брет Уитър. Започнах книгата преди няколко часа - моментът, в който пристигна, и мога да кажа, че засега е едно много симпатично четиво, което не искам да оставям нито за секунда! Остават ми малко над стотина страници, с които ще се захвана веднага след публикуването на този пост.

5.Множество Катрини - Джон Грийн. Многократно съм споменавала как не искам да чета нищо, написано от този автор, защото изобщо не харесвам стила му на писане, но една колежка някак си успя да ме убеди да му дам отново шанс с книгата "Множество Катрини". В началото доста се колебах, но я видях на доста изгодна цена и си казах: "Защо не?!". В момента ме привлича с това, че е тъничка и тъй като е от contemporary жанра, смятам, че ще върви бързо и леко.

6.След теб - Джоджо Мойс. Следващата спирка ще е романа на една авторка, която ме впечатли със стила си на писане в "Аз преди теб" (но не и с историята, сюжета), затова реших да дам шанс на продължението, което обещава да е по-оптимистично от предишната книга. Е, ще разбера през този месец.

7.Норвежка гора - Харуки Мураками. Роман, който притежавам от доста време и от същото това време искам да прочета. Отново е благодарение на един четящ човек с доста интересен вкус към литературата, на когото Мураками е един от любимите автори. 

8.Литературни есета - Вирджиния Улф. Спомням си как в гимназията обсъждахме тази авторка и си казах, че някой ден искам да прочета нещо нейно. В момента притежавам "Литературни есета" и "Нощ и ден", като смятам да започна с есетата и да "опипам почвата", както се казва. 

9.Легион - Брандън Сандерсън. Надявам се месецът ми да завърши с "Легион" от Брандън Сандерсън - още един автор, от когото не съм чела нищичко, но силно се надявам да ми допадне. Книгата е тънка, но пък звучи страшно интересно и вълнуващо, така че дори е възможно да я прочета по-скоро от плануваното и да измести други заглавия от списъка. 

Амбициозен списък, но пък изпълнен с интересни заглавия, затова силно се надявам да успея! :)

Коментари

  1. Завърших "Дюи" вчера и мога да кажа, че съм много очарована. Като се има предвид, че и аз имам котка книгата ми повлия доста емоционално.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар