First Date Book Tag


Много благодаря на Мариана за този таг ♥ Аз ще тагна Юлия, Теди и Илияна :)

1.The awkward first dateкнига, в която нещо не ви стигна. Книга, която не е лоша, но не заблестя при вас.
- Може би "Всички наши места" от Дженифър Нивън. Хареса ми стила на авторката и определено бих опитала и с друг неин роман, историята също ми допадна, въпреки че тематика не беше по вкуса ми. Но, колкото и да я четях с интерес, имаше неща, които леееко ме смущаваха и за които така и не намерих обяснение - тук визирам някои от действията на героите и начина, по който разсъждаваха.

2.The cheap first date – книга, която се оказа по-лоша, отколкото сте очаквали.
- За съжаление, тук ще кажа една любима на мнозина книга - "Червен изгрев" от Пиърс Браун. И нямах чак толкова големи очаквания за книгата, но със сигурност не предполагах, че ще я намразя. Мхм, книгата беше 1/5 звезди за мен, а подробно мнението ми за нея може да прочетете тук.

3.Well-prepared first date – книга, която се оказа по-добра от очакваното.
- Една книга, която съвсем наскоро прочетох - "Смъртни белези" от Вероника Рот. Изчетох ужасни коментари за нея в Goodreads, няколко положителни ревюта, в които се казваше, че е хубава, но нищо особено и съвсем малко ревюта на запалени по книгата читатели, така че се приготвих за нещо, което ще ми допадне, но няма да е "УАУ". На мен обаче книгата СТРАШНО много ми хареса - влюбих се в сюжета, света, героите... Влюбих се във всеки един елемент, който ценя във фентъзи романите. 

4.Hot but dumb – красива книга, но не толкова добра отвътре.
- И понеже я снимах за Instagram преди няколко часа - "Любов по време на глобалното затопляне". С корицата беше любов от пръв поглед, НО, когато започнах да я чета, останах наистина разочарована.

5.Blind date – книга, която започнахте да четете без да знаете нищо за нея.
- Ъммм, не знам дали наистина има такава. Купувала съм си много книги, заради корицата, да речем, без да знам нищо за тях, но преди да ги започна, чета резюмето, информирам се от ревюта, Goodreads, Tumblr (където супер много се спойлвам)... 

6.Speed dating – книга, която прочетохте много бързо.
- "Аз съм знаменитост: Отбор загубеняци" - един ден, трябваше ми само един ден, за да я прочета. Супер, мега, гига забавна и сладка книга, която ме върна към чувствата, които изпитвах, докато четях първата. 

7.The rebound – книга, която прочетохте скоро след книжен застой и това оказа влияние върху нея.
- Агата Кристи ме избави от един читателски застой - книгите ѝ се четат наистина бързо, заради интересните сюжетни нишки, обратите, бързото действие. Препоръчвам я при reading slump.

8.Overly enthusiastic date – книга, в която се усеща пренасилване на сюжета.
- Май и аз ще оставя този въпрос без отговор.

9.The perfect first date – книга, която беше перфектна за вас.
- Отново една наскоро прочетена - "Пазители" на Цвети Владимирова. Нито една критика към книгата - обичам я!

10.Humiliating first date – книга, която се срамувате да признаете, че харесвате / срамувате се да я четете сред хора, поради каквато и да е причина.
- Не се срамувам от книгите, които харесвам, но бих се срамувала да чета някоя книга с по-разголени тела на корицата, да речем. Знам, че за някои не е кой знае колко срамно, но...

Коментари

  1. Много благодаря за поканата да направя тага. Мога да кажа, че от първия поглед ми се видя адски интересен. Дала си много хубави отговори. Не знам защо, но аз имам усещането, че "Всички наши места" няма да ми хареса, тъй като "Вселената на раменете ми" хич не ми допадна. Не ми харесва, че американците са с толкова лабилна психика и по някой път, както и ти си написала разсъжденията им ме влудяват ... :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар