The Book Community Tag

credit

~ Здравейте! ~ 
Бях тагната от Теди, за което много благодаря! Аз от своя страна оставям тага отворен - който желае да отговори на въпросите, да се чувства свободен да го направи :)
И така...

1.Герои от две различни книги, които биха били страхотна двойка.
- Доста интересен въпрос, чиито отговори на други блогъри четох с любопитство. Доста се затруднявам да отговоря на този въпрос, подобно на тях, защото всички двойки, които ship-вам са... epic! *3 часа по-късно* Неп, все още не ми хрумва нищо...

2.Вземи броя букви от името си и напиши книгата, която отговаря на техния брой върху рафта. Прочел/а ли си тази книга? Ако да, какво мислиш за нея?
- Отговарям с третата книга на рафта, който е срещу мен (той е с непрочетени книги) иии книгата е - "Мъглите на Авалон" от Марион Зимър Брадли. Купих си я, защото една колежка ми разказа страхотни неща за нея, а и съм луда по всичко, свързано с легендата за Артур, така че нямам търпение да я прочета!

3.Три любими поредици – защо ти харесват? Защо ги препоръчваш?
- "Кръвни връзки" - защото Сидни и Ейдриън са в нея, duh...
"Адски устройства" - Касандра Клеър пише просто невероятно, а това, съчетано с времето и мястото, на което се развива действието - Лондон през 19 в., гарантират удоволствието от четенето на тази трилогия!
"Стъкленият трон" - един жесток фентъзи свят, нестихващо напрежение и адски интересни персонажи, които през цялото време шокират с действията си! Препоръчвам ГОРЕЩО!

4.Най-добрата книга, която прочете през изминалата година.
- Повече за "най-добрите книги" в този мой пост.

5.Автор, чиято книга би купил/а без дори да си чел/а резюмето.
- Най-голямо доверие към момента имам на Касандра Клеър.

6.Любимо място за четене.
- Мекото ми легло.

7.Любима книжна сцена – момент, който се е запечатал в съзнанието ти.
- Битката между Манон и Селена - въпреки че не я смятам за най-силната сцена от поредицата, че дори и от книгата, незнайно защо все още виждам пред погледа си дуела между двете.

8.Любим книжен блогър.
- Добре, това ще да е дълъг списък: ТедиГабиПамелаЮлия, ИлиянаЮлиНораАди и още много, и много, но това са страниците, които посещавам най-често.

9.Любим книжен влогър.
- Четат ли двама, Bookables, PeruseProject, Riley Marie, abookutopia, Between Chapters

10.Любим книжен профил в instagram.
- Готови ли сте за поредния списък? throneofreadersjustanotherbookishblogbookishbakesbooksalex_alexbookscelinereadsvixenreadsbookloverbrasil и мнооого други...

Коментари

  1. Точно днес се бях замислила за битката между Манон и Селена, пълан случайност! :ддд Този първи въпрос ни е измъчил всички, трябваше да изтеглиш две имена, за да се получи още по-интересно. (не ми слушай съветите :д)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хаха, това не е лошо като идея, ще го имам предвид на други въпроси от този тип :D

      Изтриване

Публикуване на коментар