Week Of Wisdom Readathon WRAP UP


И така, това беше първото ми маратонско четене и мога да кажа, че се справих... катастрофално, но каквото - такова. Всъщност, прочетох 6 от 7 - те книги, които си бях казала, че ще прочета, но повечето от тях, така и не успях да прочета в дните, които им бяха определени. 


~ Първия ден прочетох почти цялата книга "Морфология на приказката" от Владимир Проп, но ми беше малко скучничко, затова четох и доста от "Огненана наследница" на Сара Дж. Маас.

~ Втория ден дочетох "Морфология на приказката" - имаше някои интересни неща и определено ще ми свърши работа за курсовата работа в 12 - ти клас. Прочетох и "Старецът и морето" от Ърнест Хемингуей - беше много кратичка, но така и не можах да навляза в нея. Бях доста разсеяна докато я четях, та всъщност не вникнах много дълбоко в книгата.

~ Третия ден започнах "Похитителят на мълнии" от Рик Риърдън. Написах и ревю - тук. Книгата ми хареса страшно много. Всъщност, вече е в списъка ми с любими, но през по - голямата част на този ден не си бях у дома и така и не успях да прочета цялата.

~ Четвъртия ден я дочетох и затвърдих мнението си, че това е наистина уникална книга. Опитах се да почета и от книгата "Опасна дабра или поредният фауст", но тооолкова се отегчих, че отново прибегнах до "Огнената наследница"


~ Петия ден завърших книгата "Опасна дабра или поредният фауст" - очаквах много повече от книгата, защото резюмето й ми говореше за нещо наистина интересно. През цялото време си мислех, че заслужава една звезда, но към края на книгата си промених мнението и реших все пак да й дам две. Книгата беше мистериозна - прекалено мистериозна на моменти и дори не осъзнавах за какво точно чета. Нямаше как да не се издразня и на пресонажите, особено, когато толкова ясно бяха показани най - слабите страни на всеки. Не обичам съвършени персонажи, но в тази книга беше наблегнато основно на недостатъците на героите и този... негативизъм, така да го нареча, ме издразни.

~ Шестия ден завърших и книгата "Сякаш никога не се е случвало" на Емили Ейдриън (нищо, че тя беше за предишния ден, а и от мнооого време съм й до средата). Поредната книга от която очаквах много повече. Книгата не беше толкова зле - имаше някои добри моменти, но любовната история, доколкото такава имаше, не струваше. Определено очаквах книгата да бъде много по - различна - със сладка любовна история, примесена с малко драма, а това, което получих определено не ми допадна. 

~ Седмия ден прочетох "Морето на чудовищата" от Рик Риърдън, за която няма да говоря, защото ще напиша ревю днес или утре - хареса ми и й дадох отново максимален брой звездички.  Опитах се да дочета и "Огнената наследница", но не успях, защото ми оставаха прекалено много странички. В момента са към 200 (днес със сигурност ще я прочета). Малко съм разочарова от книгата - няма достатъчно интересни ситуации, които да ми задържат вниманието. До момента съм на мнение, че заслужава около 4 звезди, но ще видим дали ще ме изненада до края. След нея отново ще се потопя в света на Пърси Джаксън и боговете.

Коментари

  1. Поздравления! Радвам се, че си успяла да завършиш повечето книги. :) За мен също маратонът беше успешен. Планираш ли да се включиш в предстоящия booktube-a-thon?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че е бил успешен :) Колкото до booktube-a-thon - да, вероятно ще се включа, защото ми се струват доста интересни задачите, но сигурно ще публикувам книгите, които възнамерявам да чета към петък-събота. Видях, че една от книгите, които ти смяташ да прочетеш по време на този маратон е "Похитителят на мълнии" и нямам търпение да чуя мнението ти за нея, защото смятам, че е наистина страхотна :)

      Изтриване

Публикуване на коментар