Няколко любими цитата от книги

Нямам навика да си записвам любими цитати от книги, но имах един период, в който го правех. Затова реших да извадя няколко от тях и да ги постна.


- "Разбивай сърцето ми. Разбий го хиляда пъти, ако искаш. И без това винаги ти е принадлежало"
Единствената

- "Ти си жестока към тези, които те обичат, Скарлет. Ти приемаш любовта им и я размахваш като бич над главите им"
Отнесени от вихъра

- "Ще мисля за това утре, когато събера повече сили да го понеса"
Отнесени от вихъра

- "Аз те обичам и ще те обичам, докато умра, а ако има и живот отвъд смъртта, ще те обичам и тогава"
Град от стъкло

- "Любовта не е нито морална, нито неморална. Тя просто е."
Град на изгубени души

- "Понякога е невъзможно да се върнеш назад. Понякога твърде много се е променило"
Град на небесен огън

- "Всички ние сме късчета от това, което си спомняме. Съхраняваме в себе си надеждите и страховете на онези, които ни обичат.  Има ли обич и спомени, не може да има истинска загуба"
Град на небесен огън

- "Любовта е стряскаща и понякога преходна. Но си струва риска и нервите. Струва си дори болката."
Видение в бяло

- "Някои неща в живота са извън твоя контрол. Можеш да превърнеш това в забавление или в трагедия"
Видение в бяло

- "Заради какво в живота си си струва да се пожертваш, ако не заради любовта?"
Вълче биле

- "Никога не си се борил за мен, както аз за теб. Аз бях гогова да се откажа от всичко, заради теб. Но ти не се отказа от нищо"
Въздигната

- "Понякога животът ни се променя така бързо, че промяната изпреварва разума и сърцето"
Ангел с часовников механизъм

- "Ако никой не те обича, съществуваш ли изобщо?"
Принц с часовников механизъм

- "Това ли беше любовта? Ако беше това, болеше. Имаше чувството, че пареченце стъкло се бе забило някъде в  него - в сърцето или в главата - туптеше, разкъсваше плътта му"
Ти срещу мен

- "Радвай се на това, което имаш, на всеки малък детайл, където и да си. Не мисли за това къде не си."
Последна саможертва

Коментари

Публикуване на коментар