Какво прочетох през месец юли

УАУ! Този месец съм прочела 20 книги!!! Никога не съм чела толкова много, а не вярвам и друг месец да успея пак. И така книгите са доста, затова започвам:

1.Graffiti Moon - Кат Кроули. Няма да пиша подробности, защото съм написала ревю за нея - тук. Дадох й 4/5 звезди.

2.Цитати от любими книги - Христина Мираз. Много харесах всички цитати, които ни беше подбрала Мираз и дори все още има дни, в които си препрочитам някои от тях. 5/5 звезди.

3.Пророчеството на гарвана - Маги Стийвотър. Ревю - тук. 4/5 звезди.

4.Великите любовни истории - Христина Мираз. Историите бяха много приятни. Единствената, която ме разочарова беше първата - тази за Клеопатра и Марк Антоний. А любимата ми беше за Елизабет и Робърт - беше много интересно описана и определено грабна вниманието ми към този период от време. Силно се надявам да си намеря интересна книга за управлението на Елизабет.  Най - тъжна ми беше историята на Хуана Лудата и Филип Хубави. Стана ми много мъчно за Хуана, заради начина, по който са се отнасяли към нея, но пък без съмнение беше отново много интересен разказ. И така - 4/5 звезди за книжката.

5.Ако върнеш времето назад - Александра Потър. Съвсем, съвсем накратко - Шарлот има перфектен живот - работа, сериозен приятел, но е толкова заета, че така и не намира време за себе си. Докато съвсем случайно не се връща назад във времето и не попада на своето по - младо "аз", което е коренно различно от сегашното й "аз". И така тя се опитва да промени по - младата си версия, но в последтвие се оказва, че по - младото й "аз" променя нея. Останах доста разочарована от книгата. За начало - очаквах много повече от това прословуто пътуване назад във времето - очаквах повече подробности и повече описания какво точно се случва. Авторката не беше задълбала в това и така и не привлече интереса ми към самото пътуване във времето. Другото, което ме издразни е, че очаквах много по - различна промяна в личността на Шарлот... Просто почти всичко в книгата ме разочарова - имаше някои забавни моменти, заради които й дадох 2/5 звезди.

6.Среднощна корона - Сара Дж. Маас. Ревю - тук. Без съмнение 5/5 звезди.

7.Любов по време на глобално затопляне - Франческа Лия Блок. Книгата ми се стори прекалено странна, но не в добрия смисъл на думата. Като начало следваше сюжета на книгата "Одисея", с което не бих имала проблем, ако не беше пресъздадено по толкова безинтересен начин. Като оставим настрана действието, претърпях разочарование и по отношение на героите - стори ми се, че се държаха неадекватно през... цялата книга. Не можах да ги почувствам, но дадох на книгата 3/5 звезди, заради някои добре описани моменти, които няма да споменавам, заради спойлери, а и заради оригиналната като цяло идея (все пак, това, че на мен ми е била безинтересна, не значи, че не е оригинална)

8.Кралици на красотата - Либа Брей. Ревю - тук. 5/5 звезди.

9.Сладки приказки - Джули Гаруд. Тази книга, подобно на предишната прочетена от Гаруд, ми хареса. Проблемът е, че не видях голяма разлика между тях двете. Отново имахме ченге, което се притичва на помощ на момиче в беда. Той поема отговорност за нея и така двамата се влюбват и т.н.. т.н..Малко се ядосах, защото все едно отново прочетох "Скрита камера", само че с различни герои... Дадох й 3/5 звезди.

10.Можеш ли да пазиш тайна? - Софи Кинсела. Ще спра да чета чиклити за дъъълъг период от време. Това беше друга книга този месец, която ме изнерви до краен предел. В момент на паника Ема споделя всичките си тайни с непознат в самолета, но в последствие се оказва, че това не е просто непознат, а нейният шеф. Ема ме побърка с поведението си - не може една жена да допуска да бъде унижавана по този начин... И  (спойлер) не може да прощаваш така лесно, когато някой каже всичките ти тайни по телевизията и после да започваш да излизаш с този човек... Пф, що за наивна история беше това? 2/5 звезди, заради забавните моменти, отново (просто в чиклитите има наистина смешни моменти)

11.Анимус и анима във вълшебните приказки, 12.Архетипови мотиви във вълшебните приказки - Мари-Луиз фон Франц. И за тези книга няма да пиша, защото са ми за дипломната работа в 12 - ти клас. Дадох им 4/5 звезди

13.Морфология на приказката - Владимир Проп. 4/5 звезди.

14.Старецът и морето - Ърнест Хемингуей. 3/5 звезди.

15.Похитителят на мълнии - Рик Риърдън. 5/5 звезди.

16.Опасна дабра или поредният фауст - Даниъл и Дина Найери. 2/5 звезди.

17.Сякаш никога не се е случвало - Емили Ейдриън. 3/5 звезди.

18.Морето на чудовищата - Рик Риърдън. 5/5 звезди.
Всички тези книги прочетох по времето на Week Of Wisdom Readathon и можете да видите повече подробности - тук.

19.Огнената наследница - Сара Дж. Маас. Ревю - тук. 4/5 звезди.

20.Проклятието на титана - Рик Риърдън. Най - късно утре ще напиша ревю и на нея. 5/5 звезди.


УОУ! Толкова време ми отне да напиша този пост, а така и не можах да изкажа всичките си мисли относно книгите, но реших, че ще стане предакелено дълго и отегчително, затова го оставих така. 

Коментари