One Lovely Blog Award


Бях номинирана от Юли, за което благодаря страшно много. Може да разгледате прекрасния й блог - тук.

А ето ги и правилата на One Lovely Blog Award:
1.Благодари на блогъра, който те е номинирал.
2.Копирай правилата
3.Напиши 7 факта за себе си.
4.Номинирай 15 други блогъри (в случая 2-3) за наградата и се подсигури, че знаят
5.Сложи същата снимка в блога си и последвай блогъра, който те е номинирал

7 - те факта за мен:

1.Колекционирала съм всевъзможни неща: календарчета, списания, салфетки, дискове, капачки, цветни химикалки, картички. В момента не колекционирам нищо, но съм луда по чантите и имам доста (към 21-22, но не ги приемам като колекция...... наистина....), а също и по шаловете, нищо че почти не ги нося.

2.Най-слабата черта в характера ми е, че съм егоистка. Имаше период, в който се опитвах да го променя, но в крайна сметка просто приех, че съм такава и такава ще си бъда. 

3.Не нося никакви черни дрехи и обувки. Предпочитам и най - откачената цветова комбинация, дори и такава, която изглежда ужасно, пред черна дреха в облеклото.

4.Обожавам романтичните комедии! Дори и онези сладникавите, с предвидим край. Всъщност, именно някои от тях се подреждат сред любимите ми филми.

5.Изобщо не ме бива във фотографията, а за малко да кандидатствам в такова училище (Благодаря ви мамо и тате, че ме разубедихте... Не че щяха да ме приемат - изпитът е с рисуване, където положението е още по - зле :D)

6.Зад името ми далеч не стои толкова интересна история, колкото повечето хора си мислят - нашите просто са го намерили в български именник. 

7.Атеистка съм.

Номинирам: ГериЕва и Габи :)

Коментари