The Book Color Tag (1)

От доста време не съм пускала пост, но беше напрегната седмица в училище + нямах голямо желание за четене тези дни, нито за пускане на постове. Но тази сутрин се събудих и си казах, че ми се прави таг. Разрових се из Youtube и видях, че не съм направила този...


1.Изберете цвят - Очевидно цвета, който съм избрала, е червен. Причината не е само, че ми е любим, а и защото имам повече книжки в този цвят.

2.Покажете всичките си книги от този цвят 

3.Разделете книгите от този цвят на прочетени и непрочетени - Единствената книга, която имам в този цвят и не съм прочела, е "Фалшивият принц". Всички останали са прочетени.                   
4.Коя книга искате да прочетете най - много? - Ами, имам само "Фалшивият принц", така че...
5.Коя е любимата ви книга? - Разгледах добре всички червени книги и се колебах много, но в крайна сметка избрах "Ледено ухапване", защото страшно много обичам поредицата "Академия за вампири" и всяка една от книгите ми е любима.






6.Коя е любимата ви корица? - Без колебание казвам "Рибиненочервено"

7.Коя е най - нелюбимата ви корица? - "Сякаш никога не се е случвало" - смятам я за много скучна и безлична и никак, ама никак не я харесвам....



8.Коя книга в този цвят искате да си купите? - В момента не се сещам за книга, която искам да закупя.


9.И за финал - нещо червено на рафтовете ви с книги или близо до тях - Това е най - близкият червен предмет до библиотеката, който намерих :)


Тагвам: ЮлиНикиЕли и Гери


Коментари

Публикуване на коментар