Какво прочетох през месец октомври


Това са книгите, които прочетох през този месец. А ето и малко по - подробно за тях:

1.Сезонът на костите - Саманта Шанън. Действието се развиваше в бъдещето, където хората със способности са обявявани за престъпници и водени в таен град, където биват третирани като роби и принуждавани да се борят за живота си. Такава е и главната героиня - Пейдж, която притежава рядка и ценна дарба - да влиза в мислите на другите. Тя попада в този тайнствен и злокобен град, където привлича вниманието на влиятелни личности, някои от които врагове, а други - съюзници. И докато се опитва да различи врага от приятеля, тя трябва да се изправи пред множество изпитания и да предпази най - близките си, дори и с цената на живота си. Книгата ми хареса. Не бих казала, че ме е впечатлила супер много, но имаше развитие на историята, добри моменти и персонажи. Оценка: 4/5 звезди.

2.Призоваването - Кели Армстронг. Тази книга не ме впечатли особено. Не знам, може би, защото имах големи очаквания, но общо взето дори няма какво много да кажа за нея, защото действието беше мудничко, персонажите малко странни, а аз така и не можах да се съсредоточа достатъчно, за да вникна в смисъла на някои от действията на героите. Дадох по - висока оценка, отколкото смятах, единствено заради края й, където имаше малко повече развитие. Оценка: 3/5 звезди.

3.Избрани творби - Пенчо Славейков. Просто мразя поезията. Не я разбирам, не се и опитвам да я разбера. Не е за мен и това е. А и това самочувствие, което показваше Славейков в статиите си, ми дойде в повече и на моменти ми се стори обидно. Съжалявам, но оценка: 2/5 звезди. Ако бях дала повече щеше да бъде доста лицемерно. 

4.Фенка - Рейнбоу Роуъл. Ревю - тук. Оценка: 5/5 звезди.

5.Пробуждането - Кели Армстронг. Не мисля, че бих се заела с втората част от поредицата, ако не си я бяха купила заедно с първата. Както и да е, прочетох я и отново мнението ми не е особено добро. Оценка: 3/5 звезди, заради по - голямото развитие на персонажите, но все така мудното действие.

6.Фалшивият принц - Дженифър Нивън. Историята, действието, героите ми бяха прекалено познати, за да дам по - висока оценка на тази книга. Не беше нещо ново, нещо, което не съм чела. В книгата се разказваше за едно уж обикновено момче, което бива отвлечено заедно с две други момчета и обучавано за принц, който ще се възкачи на престола като новия управляващ. Моментите, които трябваше да ме изненадат, не ме изненадаха изобщо. Да, четеше се леко и ми беше интересно на моменти, но само защото обичам такъв жанр книги.  Като цяло ме разочарова това, че Дженифър бе копирала толкова елементи от други книги. Оценка: 3/5 звезди. 

7.Морето на спокойствието - Катя Милей. Ревю - тук. Оценка: 4/5 звезди.

8.Паднали кралства - Морган Роудс. Ревю - тук. Оценка: 5/5 звезди.

9.Стихотворения - Пейо Яворов. Трябва ли да се повтарям относно поезията? Единственият, който ме е докоснал досега с поезията си, е Ботев. Съжалявам, отново, но оценка: 2/5 звезди.

10.Мечът на лятото - Рик Риърдън. Ревю - тук. Оценка: 5/5 звезди.

Коментари

  1. Благородно завиждам за броя книги, които си завършила. Училището и извънкласните дейности съсипват графика ми за четене... Надявам се ноември да е дори по-успешен! :3

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар