The Book Courtship Tag

Здравейте, реших ОТНОВО да направя таг (вманиачена съм на тема тагове). Върти се в Youtube напоследък и ми допадна, затова... Започвам.


1.Първоначално привличане - Книга, която сте купили, заради корицата - Ъм... много са, но да кажем "Подменена" на Аманда Хокинг.

2.Първи впечатления - Книга, която сте си купили, заради резюмето - "Рубиненочервено" на Керстин Гир. След прочитане на резюмето, исках книгата в ръцете си - ВЕДНАГА!

3.Сладки приказки - Книга, която е написана много добре - "Игрите на глада" от Сюзан Колинс. Сюзан, обичам те!

4.Първа среща - Първа книга от поредица, която ви е накарала да искате да прочетете останалите книги от поредицата - "Ангел с часовников механизъм" 

5.Телефонни разговори до късно през нощта - Книга, която ви е държала будни цяла нощ - Поредицата "Академия за вампири" (имах накуп две книги от поредицата) - не съм мигвала цяла нощ, за да ги прочета (това не ми се отрази добре през деня)

6.Винаги в ума ми - Книга, за която не можете да спрете да мислите - Дългооо време след като прочетох "Да остана ли?" имаше моменти, в които просто си размишлявах за книгата...

7.Физически контакт - Книга, която ви харесва как ви кара да се чувствате - Всички книги на Стефани Пъркинс - влюбена съм в тях!

8.Среща с родителите - Книга, която бихте препоръчали на семейството си и приятели - И друг път съм го казвала - "Игрите на глада" е книгата, която мисля, че ще допадне на страшно много хора.

9.Размисли за бъдещето - Книга или поредица, която знаете, че ще препрочитате много пъти за в бъдеще - "Кръвни връзки" - не мога да кажа, че ще препрочета книгите, (не обичам да препрочитам книги) но със сигурност ще си препрочитам любими моменти.

10.Споделете любовта си - Кого тагвате? Илияна СимионоваEl SchCute disasterNikki K.Joane McGrath

Коментари

  1. Интересен таг и избора ти на книги е страхотен! :) Обмислях да го направя тези дни и много се зарадвах, когато видях, че си ме тагнала.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар