Social Media Book Tag

Намерих този таг в Youtube и ми допадна, затова реших да го направя. Да започваме!

1.Twitter: Любимата ви кратка книга 
– „Фор” на Вероника Рот, а също и „Нещата, на които не ни учат в училище” на Емил Конрад.

2.Facebook: Книга, която всички са ви препоръчвали да прочетете 
– Хм, малко са книгите, които са ми били препоръчани. Около мен най – много четат родителите ми и майка ми горещо ми препоръчваше „Отнесени от вихъра”, която се превърна в една от любимите ми книги

3.Tumblr: Книга, която сте прочели преди да стане известна 
– „Академия за вампири” на Ришел Мийд. Не знам дали е била много известна преди да излезе филма, но аз я прочетох много преди това. Срам ме е да си призная, но на голяма част от книгите съм обръщала внимание чак когато по тях е направен филм като „Игрите на глада”, „Дивергенти”, „Здрач” и т.н.

4.Myspace: Книга, която не помните дали ви е харесала или не 
– „Ридание” на Маги Стийвотър. Не помня какво се е случило в тази книга, ама изобщо. Все едно никога не съм чела и изречение от тази книга. Имам и двете книги, които са излезли до момента, което ме навежда на мисълта, че все пак нещо в нея ми е харесало, но от друга страна съм я оценила само с две звезди в Goodreads… Та… харесала ли ми е, или не?! Нямам представа.

5.Instagram: Книга, която е толкова красива, че сте я снимали за Instagram (ако нямате Instagram, книга, чиято корица просто ви харесва) 
– Поредицата „Трил” на Аманда Хокинг. Винаги когато стане дума за красиви корици първото заглавие, което ми изниква в главата, е именно тази поредица. Обожавам кориците и на трите книги!

6.Youtube: Книга, по която бихте искали да се направи филм 
– Ами, много са, но да кажем „Изборът” на Кийра Кас. Ако се направи качествено, би станал филм, който с удоволствие бих гледала. От „Обсидиан” също мисля, че би се получил добър филм.

7.Goodreads: Книга, която препоръчвате на всеки 
– „Игрите на глада” на Сюзан Колинс. Препоръчвам я на всеки, който не я е прочел, защото съм убедена, че поредицата ще се хареса на много хора. Без значение тийнейджър, възрастен, момче, момиче, мисля, че тази книга е за всеки.

Тагвам: Gergana NikolovaЕва К.Nikki K. и всеки друг, който има желание да направи тага :)

Коментари