BookTube-A-Thon 2017 TBR



^ Здравейте! ^ 
След БКМ реших, че ще се включа и в BookTube-A-Thon-а. За него можете да разберете повече от видеото на Ариел, неговата създателка.
Маратонът ще продължи от 24 до 30, а аз вече нямам търпение да ви представя категориите и на кои книги съм се спряла за всяка една от тях...

1.Книга с човек на корицата - За тази първа категория избрах да си дочета една книга, която вече съм започнала, а именно сборникът с литературни есета на Вирджиния Улф. До момента съм прочела едва две есета, но Улф определено привлече интереса ми, така че не се съмнявам, че ще прочета книгата в рамките на маратона.

2.Книга, за която постоянно се говори - Втората категория е посветена на т. нар. hype-нати книги, а за нея избрах "Сол при солта" на Рута Сепетис. Сигурна съм, че сте чували за нея, защото тя е навсякъде. Надявам се и на мен да ми хареса толкова, колкото съм чела от отзивите на други читатели.

3.Книга, която да прочетеш за ден - След дъъълго умуване (вземам трудно решения), реших да се спра на "Пазителят" от Лоис Лаури, защото е тънка и смятам, че няма да ми създаде проблем да я прочета за ден... А и съм чувала страхотни отзиви от американските бууктюбъри.

4.Книга с персонаж, който е много различен от теб - Избрах да се спра на един напълно различен характер от моя, какъвто е този на Уве от "Човек на име Уве". 

5.Книга, която да прочетеш навън - Има голям парк само на няколко крачки от нас, но никога не съм чела там. Е, време е да поправя това, а книгата която избрах за категорията е "Алената буква" от Натаниъл Хоторн, тъй като от ужасно дълго време искам да я прочета!

6.Книга, купена заради корицата - Кхъм, това са повече от половината книги в TBR купчинката ми. Спирам се на "Руби Редфорт: Погледни ме в очите" от Лорън Чайлд, за която книга не знаех абсолютно нищичко, когато си я купувах, но тази цветна корица толкова ме привлече, че... не се сдържах.

7.Прочети седем книги - Седмата и случайно избрана книга ще бъде "Спящата и вретеното" (засега), защото още откакто я купих, ме зове да я прочета.

Все още не съм пуснала равносметката си за БКМ, но със задаването на този маратон, реших че ще ги обединя в една публикация, така че в края на другата седмица очаквайте постиженията... и провалите ми в двата маротана. 

Желая ви прекрасен и книжен уикенд! :-)

Коментари