Какво прочетох през месец април


^ Здравейте! ^
Април беше ползотворен читателски месец за мен, защото прочетох няколко интересни книги и най-накрая музата ми за писане се върна - пуснах някои дъъълго отлагани ревюта. 
Заглавията, които прочетох са 7 - ето кои са те, както и малко повече за тях:

1.Литий от Орелиен Гуго - Ревю - тук. Оценка: 4/5 звезди

2.Смъртни белези от Вероника Рот - Ревю - тук. Оценка: 5/5 звезди

3.Три сестри, три кралици от Филипа Грегъри - Ревю - тук. Оценка: 4/5 звезди 

4.Аз съм знаменитост: Отбор загубеняци от Кейти Бърчъл - Почти веднага след прочитането на първата книга исках да се гмурна отново в забавния стил на писане на Кейти Бърчъл - измина година и половина преди да го направя, затова и сега изпитах носталгия по времето, когато четях първата. Авторката има невероятно чувство за хумор, което е точно в мой стил и създава наистина смешни ситуации с героите си. Книгата изобилстваше от забавни моменти, а главната героиня на романа беше все така непохватна, неловка, саркастична и обградена от добри приятели и забавни роднини, които невинаги ѝ дават най-правилните съвети. Повече за книгата смятам да попиша тези дни с ревю в блога. Оценка: 4/5 звезди

5.Черните лилии от Мишел Бюси - Резюмето на книгата беше нещото, което привлече интереса ми. И инстинктът ми не ме подведе - романът беше изключително интересен, мистериозен, заплетен и много добре написан. Действието се развиваше във Франция и по-конкретно - китното селце Живерни, превърнало се в дом за твореца Клод Моне и място на вдъхновение за редица импресионисти. Изкуството има своята роля в книгата, но сюжетът се върти около едно убийство, неочакваните неизвестни, които се появят по време на разследването му, случай от миналото, който подозрително прилича на този от настоящето и три жени, които някак си се оказват в епицентъра на събитията... По-подробно мнение - в ревюто ми в предстоящите дни.  Оценка: 4/5 звезди

6.Жестока любов от Колийн Хувър - Прочетох книгата точно за ден! Колийн Хувър наистина има много лек и приятен стил, в който се влюбих още в книгата ѝ "Без Хоуп". "Жестоко любов" ме спечели на емоционално ниво с драматичното минало на главния мъжки персонаж - Майлс, романтичната история също имаше своите чувствени, страстни и трогателни моменти, но... женският персонаж беше слаб, недоразвит и тотално не успя да ме спечели, заради което и отнех цели две звезди на книгата. По-подробно смятам да говоря в ревюто си, което вече е започнато и вероятно ще бъде публикувано още утре. Оценка: 3/5 звезди

7.Никога достатъчни от Симона Стоева - Месецът ми завърши с тази наистина емоционална романтична книга, написана от българска авторка, в която действието се развиваше паралелно в миналото и настоящето. Имаше някои много силни моменти, особено в миналото, когато връзката между двамата герои бе в самото си начало, постепенно превръщайки се в по-дълбока емоционална връзка, Добра любовна история, но и невероятно развити приятелски взаимоотношения. Беше удоволствие да прочета книгата и я препоръчвам на почитателите на романтиката. Оценка: 4/5 звезди

Коментари