Какво искам да прочета през месец юни


Всеки един ден през месец юни ще бъде истински кошмар за мен (а предполагам и за повечето от вас)! Предстоят ми три класни и множество контролни и изпитвания. Това е и причината списъкът ми да бъде отново от три книги…


1.Наследницата – Кийра Кас. Искам книгата в ръцете си! Сега! Веднага! Сериозно, нямам търпение да я прочета. Въпреки, че Америка на моменти ме побърваше, аз я обичам. Обичам и Максън и съм напълно убедена, че ще заобичам и дъщеря им. В първия момент като разбрах, че ще има продължение на трилогията, реагирах с „Пффф... Сериозно?! Още една книга?!”, но сега наистина нямам никакво търпение за нея.

2.Рубиненият кръг – Ришел Мийд. Толкова се колебая за прочитането на тази книга. Това е една от любимите ми поредици, а… свършва. Как се очаква да се сбогувам с любимите си герои? Ще има сълзи, това е ясно. Но не мога да отлагам за вечни времена прочитането й, а и страшно много искам да разбера какво ще се случи, затова този месец най - накрая ще я прочета.

3.Гондола на времето – Ева Фльолер. Преди да разбера, че Ибис ще издават книгата, не знаех абсолютно нищо за нея. След като прочетох резюмето, разбрах, че това е книгата в която ще се влюбя! Венеция? Аз обожавам Италия! Пътуване в миналато? Дайте книгата насам!

П.П. А и корицата е жестока!

Коментари

  1. Май ще ни се отвори тема за разговор: смятам да си направя маратонче на цялата поредица "Кръвни връзки " + петата и шестата от "Академия за вампири". Също много се каня на "Гондолата" с:

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар