Jennifer Lawrence Book Tag

1.Книга, която отказвате да прочетете - "50 нюанса сиво". НЕ! Просто не! Колкото и хора да харесват тази книга, отказвам да я прочета.

2.Книга, с която сте ударили на камък - "Създадена от дим и кост". Намразих тази книга още в първите 10 страници и последните 20-25 страници все още не съм ги прочела. Толкова много хора, със сходен на моя вкус към книгите, харесаха тази книга, че си казах "няма как да не ми хареса", но не - МРАЗЯ Я!

3.Книга, която не сте очаквали да се прочуе толкова - "Обсидиан".

4.Герой от книга, който е непотребен - Тес от "Легендата". Не бих казала, че е чак непотребна, но не я харесах много, много и щеше да ми е по - приятна книгата и без нейното присъствие.

5.Герой, който е лош, но мисли, че прави нещо добро - Тъмнейший от поредицата "Гриша"

6.Автор, когото ще си купувате винаги, защото му имате доверие - Дженифър Л. Арментраут. Стилът й на писане ми харесва страшно много. Имам всичките й преведени книги и ако Егмонт реши да преведе още нейни книги с удоволствие ще си ги купя.

7.Книга, за която са ви издали спойлер - "Здрач". Цялата поредица ми беше преразказана от братовчедка ми.

8.Любима известна поредица - "Кръвни връзки" на Ришел Мийд. Привързана съм към абсолютно всеки един от героите и просто няма как да не ми е любима.

9.Герой от книга, когото бихте искали да ви е най - добър приятел - Роуз от "Академия за вампири". Тя е забавна, може да срита всеки задник и мисля, че е страхотна приятелка на Лиса, така че защо да не е и моя?

10.Любим герой, който е много забавен - Уил от "Адски устройства". Той има изключително чувство за хумор и много пъти е успявал да ме разсмее.

Коментари