Какво прочетох през месец февруари

През февруари прочетох 13 книги. Фаталното число. Доволна съм, защото сред тези книги имаше някои доста добри. Ще напиша за всяка една от тях по малко, като ще са по реда, в който съм ги прочела през месеца. Да започваме!

1.Разбий ме - Тахере Мафи. Тази книга беше доста добра. Имах малко проблем с прекаления драматизъм, който проявява главната героиня понякога, но после свикнах и всъщност доста ми хареса. Много хора харесват Уорнър, но до момента той ме дразни страшно много. Може би засега съм "тийм Адам". Относно Джулиет, както казах в началато, не ми беше от най - приятните, но пък в края на книгата мисля, че се привързах към нея. Друг герой - Кенджи. Той беше върха на черешката на тортата в цялата книга. Много забавен герой, без когото книгата определено нямаше да е същата. Обичам го този Кенджи! Оцених книгата с 5/5 звезди.

2.Престол и щурм - Лий Бардуго. Втората книга от трилогията "Гриша". Рядко се случва втора книга от поредица да ми хареса повече от първата, но в случая стана точно така. В тази книга имаше много повече напрежение и ситуации, в които не знаеш какво ще се случи в следващия момент. В първата книга не се случи почти нищо, но тази беше преизпълнена с интересни моменти, поне според мен. Тази книга оцених също с 5/5 звезди.

3.Не казвай сбогом - Джилиан Флин. Хм, какво да кажа за тази книга... Ами, беше доста зле, според мен. Не харесвам жанра мистерия, трилър и тази книга го доказа. Всички доста я хвалеха, та си казах "защо не?". Беше грешка. Действието се развиваше тооолкова бавно и беше толкова отегчително, че съвсем сериозно се замислих дали да я довърша, или просто да я зарежа. Ами края? Що за край беше това? През цялата книга не се случи почти нищо и, разбира се, накрая бяха наблъскани всички по - интересни моменти. Дадох на книгата 2/5 звезди, но и това й беше много.

4.Нощният цирк - Ерин Моргънстърн. Само като спомена заглавието на тази книга и вече се вълнувам. Беше толкова... вълшебно. Описанията на цирка и цялата атмосфера ме пренасяха там и сякаш присъствах на изпълненията на героите. От тях нямаше какво повече да искам - всички бяха невероятни, най - много, разбира се, Силия и Марко. Дадох 5/5 звезди на книгата.

5.Нещата, на които не ни учат в училище - Емил Конрад. Прочетох книжката за час и половина и бях очарована. За човек, който пише за пръв път, Емил се беше справил доста добре. Разказите в книгата бяха със сладко-горчив характер и се четяха бързо, защото не натоварваха. Написани са в типичния за него стил, с чувство за хумор, но и наблюдаващи някои сериозни теми. Дадох 4/5 звезди. 

6.Скрита камера - Джули Гаруд. Въпреки че казах, че не харесвам мистерии и трилъри, тази книга е точно такава, но е изключение, защото тя ми хареса. Разбира се, имаше доста любовна история, което определено ми помогна да харесам повече книгата. Стилът на авторката ми хареса, историята също, а донякъде и героите. Кигата със сигурност не се подрежда сред любимите ми, но не беше никак лоша, затова й дадох 4/5 звезди.

7.Топли тела - Айзък Мериън. В началато бях доста скептично настроена към книгата. Все пак става въпрос за зомбита. И то главният герой е зомби! Книгата стоя в списъка ми "да прочета" повече от година, докато най - накрая не се реших да си я купя. И изненада! Не беше зле. Всъщност, беше доста приятна за четене. Мислех, че това, че главният герой е зомби и дори името си не помни, ще ме притесни, но беше така. Имаше малко моменти, наистина малко, които не ми допаднаха, затова и дадох на книгата 4/5 звезди.

8.Революция - Дженифър Донъли. Веднага след като свърших книгата си казах: "Трябва задължително да прочета още нещо от тази авторка!" и мисля да го направя в най - скоро време. Книгата беше написана по страшно увлекателен начин и не беше трудно да се подреди сред любимите ми заглавия. Не можех да реша дали искам да чета за миналото от дневника на Алекс, или искам да чета за настоящето от живота на Анди, защото и в миналото и настоящето се случваха интересни неща, за които бях нетърпелива. Определно 5/5 звезди за книгата.


9.Елинор и Парк - Рейнбоу Роуъл. Първото, което си помислих след като прочетох книгата беше: "Това беше толкова истинска любовна история". Задължително трябва да я прочетете и съм убедена, че ще се влюбите и в Парк, и в Елинор, въпреки че никой един от двамата не е съвършен, точно това ги прави идеални един за друг. Много ми хареса, защото това не беше просто една лигава любовна история, а беше истинска - такава, каквато да почувстваш със сърцето си. 5/5 звезди.

10.Полулош - Сали Грийн. Не смятам да продължа тази поредица, защото не смятам, че първата книга беше достатъчно добра. Имаше някои интересни моменти, но не ми бяха достатъчни, като ги сравня с моментите, в които ми беше адски скучно. Сюжетът на книгата също не ми беше от любимите и очаквах да има повече магия. И все пак, само заради някои от героите, които ми допаднаха, давам да книгата 3/5 звезди.

11.Падение и подем - Лий Бардуго. Третата книга от трилогията "Гриша". Не мога да кажа, че съм доволна от края на книгата, но това не променя факта, че цялата поредица беше фантастична. Тази книга също беше доста добра и съм доволна от смъртта на Тъмнейший. Наистина не го харесвах и смятам, че си получи заслуженото (въпреки че беше наистина страхотен злодей). Николай е любимият ми герой за цялата поредица и съм доволна как се развиха нещата за него. Исках по - различен край за Алина и Мал, но... и това става. 5/5 звезди за книгата.

12.Ана Каренина - Лев Толстой. Книгата беше интересна, но определено не харесвам главната героиня - Ана. Смятам, че е ужасен човек - егоистична е и през цялото време ми идваше да я удуша. И не, не се радвам, че се самоуби, но не ми беше и мъчно за нея. Единствено ми стана тъжно за Вронски, след като тя се самоуби. Обикнах Левин и Кити. Всъщност, още от самото начало харесах Левин. Кити ми стана симпатична в последствие. Съвсем скоро смятам да гледам и филма с участието на Кийра Найтли. Като цяло книгата ми хареса и й дадох 4/5 звезди.

13.24 момичета за 7 дни - Алекс Брадли. Много приятна книга. Да, не е нищо особено, но е разтоварваща, написана с чувство за хумор и лесна за четене. Прочетох я за един ден и определено не съжалявам. Дадох й 5/5 звезди, защото ми харесват книги, които ме разтоварват и с които губя представа за времето.

Коментари