Какво прочетох през септември

credit
Отново страхотен читателски месец - този път с 10 заглавия! Ето ги и тях:

1.Летни дни, летни нощи. Ревю - тук. Оценка: 3/5 звезди.

2.Марсианецът - Анди Уеър. След дъъълго отлагане на прочитането на тази книга - четох я цели 4 месеца, най - накрая успях! Много забавна, научна, най - вече актуална, заради мястото, на което се развива действието и откритията за живота на Марс, които наскоро достигнаха до нас. Влюбих се в книгата и се забавлявах истински, докато я четох. Единствената ми забележка е, че очаквах един по - реалистичен поглед върху това как се отразява самотата на човешката психика. Оценка: 4/5 звезди.

3.Хари Потър и огненият бокал - Дж. К. Роулинг. Оценка: 5/5 звезди, разбира се - най - любимата ми книга от поредицата към момента!

4.Аз още броя дните - Георги Бърдаров. Рядко посягам към български автори, но този беше изключение, заради шума, който се вдигна около книгата му. Виждам и разбирам какво читателите са харесали у романа, но лично мен той не ме докосна по никакъв начин - книгата определено не беше моето четиво откъм стил на писане. В никакъв случай обаче не съжалявам, че я прочетох, защото тя ме запозна с доста исторически събития (разказва се за войната в Сараево), за които към момента не знаех. Оценка: 2/5 звезди

5.Всичко, всичко - Никола Юн. Ревю - тук. Оценка: 4/5 звезди.

6.Кажи ми три неща - Джули Бъксбаум. Ревю - тук. Оценка: 4/5 звезди.

7.Роклята - Софи Никълс. Това, което обикнах в книгата, беше стилът на писане - толкова изящен, красив, описателен и докосващ! Чисто откъм сюжет книгата не беше нищо особено, но бе истинско удоволствие да чета този низ от думи, излязли под перото на авторката! Със сигурност за мен романът беше необикновен и трогващ, разказвайки ни за една майка, готова на всичко за детето си, за болезнени моменти от миналото и за красотата, криеща се в старите дрехи. Оценка: 4/5 звезди.

8.Стихотворения - Катул. Ще бъда откровена и ще си призная, че не прочетх абсолютно всички стихотворения, независимо, че те така или иначе бяха малко.  Припомних си любовните му стихотворения, които успяваха едновременно да ме накарат да се усмихна и засмея и да ме докоснат. Четох някои от нападките му, които наистина бяха много забавни, заради грубите думи, изпълнени с жлъч. Харесва ми колко откровен и директен е Катул в стихотворенията си, но на моменти ми идваше леееко арогантен (добре де, много арогантен!). Оценка: 3/5 звезди.

9.Хари Потър и орденът на феникса - Дк. К. Роулинг. Оценка: 5/5 звезди.

10.Брит - Мари беше тук - Фредерик Бакман. Съвсем скоро възнамерявам да напиша ревю за тази книга, затова няма да навлизам в подробности. Беше написана с изключително чувство за хумор, но това, което най - много ме впечатли бе, че от забавно четиво се превърна в такова, което навлиза все по - навътре в човешката душа, за да разкрива историите на едни в началото непознати герои, които в края чувстваш като свои близки. Несъмнено много трогателен разказ за това да опознаеш себе си и другите и да започнеш да живееш истински! Оценка: 5/5 звезди.

Коментари