Circle Life Tag


^ Здравейте! ^
Ето, че дойде и моето време да направя Circle Life Tag, чиито създателки са Йоанна и Гери. Тагът е наистина интересен и обхваща трите ми любими изкуства: литературата, киното и музиката, затова съм много благодарна на Йоанна, че ме тагна <3 От своя страна смятам да поканя  Мариана, Криси и Илияна да направят този таг :)

КНИГИ

1.Първата книга, която добави към домашната си библиотека.
- Първата книга, за която имам съзнателен спомен, че съм добавила към личната си библиотека е "Фокси в беда" от Джийн Юър. Спомням си, че ми беше подарък от семейни приятели. Самата книга е в отвратително състояние - в нея е драскано, а понеже явно тепърва съм се учила да чета - на всяка страница има чертички след думата, до която предполагам съм стигнала :д

2.Креативен герой от книга, човек на изкуството. 
- Няма да съм аз, ако на този въпрос не отговоря с Ейдриън Ивашков от "Кръвни връзки". Все още си припадам по това момче и таланта му да рисува.

3.Любим цитат от не толкова любима книга.
- Имам много малко записани цитати от книги, просто защото това не е моето "нещо". Не обичам да си записвам цитати, да ги подчертавам, или да правя каквото и да е, свързано с цитати, но все пак ето един от краткия ми такъв период: "Някои неща в живота са извън твоя контрол. Можеш да превърнеш това в забавление или в трагедия." Книгата е "Видение в бяло" и определено не се подрежда сред любимите ми заглавия.

ФИЛМИ/СЕРИАЛИ

1.Екранизация по книга, накарала ни да прочетем самата книга.
- За този въпрос имам множество отговори, но все пак ще се спра на един и това е "Тетрадката" - и да, както в повечето случаи, книгата за мен беше категорично по-добра, но пък заслугите да я прочета са на филма.

2.Любима песен от саундтрак към филм/сериал
- И тук мога да дам мнооожество отговори, но ще се спра на нещо прясно в съзнанието ми и това е песента Kurt Vile - Pretty Pimpin от филма Before I Fall. Като цяло много ми допадна саундтракът към филма и си изтеглих голяма част от парчетата. 

3.Любим актьор/актриса.
- Нека изреждането започне след 3, 2, 1... Сам Клафлин, Кийра Найтли, Райън Рейнолдс, Дженифър Лорънс, Чанинг Тейтъм, Джеймс Макавой, Джулиа Робъртс, Хю Грант, Нина Добрев, Хю Джакман, Дженифър Анистън, Мат Деймън, Колин Фърт, Кейт Уинслет, Рейчъл Макадамс... И още МНОГО - сигурна съм, че изпускам някои. 

МУЗИКА


1.Песен, напомняща за книга.
- BANKS - Waiting Game страшно много ми напомня на "Жестока любов" от Колийн Хувър.


2.Група/изпълнител, който ти е повлиял.
- P!nk. Пинк ми е all time favourite изпълнителка и някои от песните ѝ определено са важни за мен. 


3.Любима песен или албум
- Ако трябва да бъда откровена - никога не съм си теглила цял албум, затова ще изброя просто няколко любими мои песни напоследък (защото съм на периоди - един ден слушам едно, на другия - друго):
- Tender - Erode
- Tender - Outside
- Halsey - Sorry
- EDEN - Drugs
- Imagine Dragons - Believer
- Major Lazer - Cold Water (Encore Trap Remix) ft. Justin Bieber MØ
- Matt Maeson - Cringe
- The Score - Miracle


*Посочи цитат от книга свързан с музиката.

Понеже, както казах, нямам навика да записвам цитати, ще дам един любим цитат, намерен съвсем случайно в една стара книга - "Мъдростта на вековете" от домашната ни библиотека: "Всяка музика идва от сърце и трябва отново да достигне до сърце" - Г. Хауптман

Коментари