Какво прочетох през месец юни


^ Здравейте! ^
Юни месец беше най-натовареният ми досега през годината, което е и причината да прочета само пет книги... А ето ги и самите тях:


1.Сиси - неочакваната императрица - Алисън Патаки. Книгата ме умоляваше цял месец да ѝ напиша ревю и тези дни съм убедена, че ще го довърша (защото е започнато) и ще го публикувам. Няколко думи относно мнението ми за книгата - ИЗКЛЮЧИТЕЛНО много ми хареса! Един от най-добрите исторически романи, които съм прочела до момента през годината. Сиси е била наистина невероятна личност, а романът беше увлекателен и вълнуващ - какъвто е бил и животът ѝ. Повече - съвсем скоро. Оценка: 5/5 звезди.
2.Слънцето също е звезда - Никола Юн. Ревю - тук. Оценка: 4/5 звезди.

3.Сиси: Дневникът на Елизабет Баварска, бъдеща императрица на Австрия - Катрин дьо Лаза. След романа на Алисън Патаки исках да прочета още нещо за Сиси и този "дневник" попадна в полезрението ми на книжния панаир. Това всъщност не е истинският дневник на Сиси, а просто формата, под която Катрин дьо Лаза е решила да напише този роман за живота на Елизабет. Честно казано останах малко разочарована от книжката, защото тя не ми даде нищо повече за Сиси от това, което вече знаех за нея. Много от нещата ми се сториха излишни и сякаш не на място, но оценявам едно от основните качества на книгата, което е да запознае детската аудитория с личността на Сиси. Струва ми се че на деца до 12-13 г. дневникът би се сторил интересен и би ги привлякъл към това да научат нещо повече за нея. Оценка: 3/5 звезди.

4.Тайният портал - Ева Фьолер. Финалът на трилогията на Фьолер се превърна и в любимата ми част от поредицата! Първото, което ми допадна е, че това пътешествие приключва с една от мечтаните ми дестинации - Лондон (клише, знам). Но това не беше единственото, заради което последната книга се превърна в любимата ми - имаше достатъчно обрати, интересни завръзки, а след което и развръзки, имаше достатъчно и от Ана, и от Себастиано, а и от двамата взети заедно. Обичам героите, обичам и поредицата като цяло и ми е мъчно, че няма да има повече приключения назад във времето, но се радвам на начина, по който завърши - с леко намигване към бъдещето. Ревюто ми очаквайте скоро. Оценка: 4/5 звезди.

5.Алеа Аквариус: Повикът на водата - Таня Щевнер. Ревю - тук. Оценка: 4/5 звезди.

Коментари

  1. Оооо,попаднала си на удивителни книги през месеца! Особено много ти завиждам (благородно, разбира се), че си прочела "Слънцето също е звезда" и най-вече - "Тайният портал"! Онзи ден приключих със "Златният мост" и определено смятам съвсем скоро да се насоча към третата книга :) Не съм чела нищо за "Сиси", но след оценката ти за нея непременно ще й дам шанс!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много се радвам, че съм привлякла интереса ти към "Сиси" - горещо ти я препоръчвам! <3 И ще очаквам с нетърпение мнението ти за "Златният мост" :-)

      Изтриване

Публикуване на коментар