Още неща, които ми носят щастие


ТУК може да прочетете първата ми такава публикация :)

~ Препоръчването на музика, филми, книги
~ Цветно облечените хора
~ Шумът на вълните
~ Отриването на нови рецепти...
~ ...и изпробването им
~ Красивите фотографии
~ Четящите хора в метрото
~ Кутията ми със спомени
~ Разказаните от баба истории (които съм чувала хиляди пъти)
~ Мебелните магазини, в които фантазията ми за мечтания дом, се развихря
~ Купуването на книги
~ Дълбоките прегръдки
~ Авантюристите
~ Киселото мляко на баба
~ Препрочитането на посланията в подарените ми от близки хора книги
~ Сламените шапки (които изобщо не ми отиват, но пък ми носят щастие)
~ Дъгите
~ Нощното небе, когато звездите в него се виждат
~ Шумният смях
~ Разходките в парка
~ Мързеливите дни
~ Картичките от рожденни дни
~ Откриването на нови книгоразделители
~ Правенето на палачинки с родителите ми
~ Шумата през есента
~ Фойерверките
~ Забавните клипчета
~ Мечтите!

Пожелавам ви слънчев и усмихнат ден! :)

Коментари