My Fictional Bookish Girl Squad


Огромни благодарности на Теди за този весел и интересен таг!

1.Героиня, която ще те накара да излезеш навън, когато нямаш настроение.
- Може би Ема от "Лейди Полунощ". Тя беше адски забавна и наистина много, много добра приятелка.

2.Героиня, която ще е до теб в трудните ти моменти.
- Тук доста се колебая, защото има страшно много героини, на които знам, че бих могла да "разчитам" в трудни моменти. Все пак мисля, че ще се спра на Роуз Хатауей. Въпреки някои нейни действия, с които си противоречеше за ролята си на "добра приятелка", смятам, че тя бе до Лиса в нейните най - трудни моменти. 

3.Героиня, на която можеш да довериш проблемите си и която винаги е готова да те изслуша.
- Уинтър. Тя е най - милото същество от цялата поредица на Мариса Майър и съм сигурна, че би ме изслушала винаги и по всяко време. 

4.Героиня, която ще ти помага, когато се местиш.
- Честно казано първото, което ми хрумна, е да търся някоя героиня със свърхестествени способности, които ще ми свършат работа, но след като не се сетих за такава, ще кажа Хърмаяни. Може и все пак ще измисли някакво заклинание за по - бързо преместване на вещите? Какво говоря - убедена съм в това!

5.Героиня, с която можеш да клюкарстваш.
- Ха-ха. Селена Сардотиен ми се струва удачен избор...

6.Героиня, с която да отидеш на почивка.
- Сидни Сейдж! Беше невъзможно да не отговоря с нея на поне един от въпросите. Обожавам всичко в Сидни - до най - малките ѝ несъвършенства и съм сигурна, че ще си прекараме страхотно в... Италия, да речем!

7. Героиня, с която ще ти е удобно дори и да не си говорите през цялото време.
- Може би Теса... Винаги съм си представяла Теса като изключително умиротворен човек, въпреки вълнуващия ѝ живот, затова, може би един следобед с книга в ръката на всяка една от нас, няма да ни бъде "неловко".

8. Героиня, която винаги е готова за нови приключения.
- Анабет Чейс.

9.Героиня, която ще излъже в напрегнат момент само за да те спаси.
- Е, със сигурност няма да е Мисти от поредицата за Савантите, предвид факта, че "дарбата" ѝ е да не лъже.... За този въпрос ще отговоря с Катнис - обезателно я искам в squad - а си, а и съм убедена, че колкото ѝ да я измъчват, за да каже истината, тя няма да се огъне.

10. Героиня, която ще ти помага да учиш.
- Джун от "Легендата" - предвид високия ѝ коефициент на интелигентност, мисля че ще ми е от полза.

Коментари

  1. Страхотен таг! Мисля, че почти всички от отговорите ти се припокриват с тези, които аз бих дала. :Д

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар