Какво прочетох през месец юли + какво искам да прочета през месец август


Ето че отново дойде време за книжна равносметка за месеца. Месец юли не беше успешен за мен и явно се очертава цялото лято да е такова... И се пак, ето ги и заглавията, които успях да прочета:

1.Хари Потър и Философският камък - Дж. К. Роулинг. Ревю - тук. По - ужасно ревю за книгата не можах да напиша... Истината е, че наистина не знаех как да опиша чувствата си. Определено много я харесах и нямам търпение за останалите книги (въпреки че знам страшно много спойлери -  е, това никога не е било проблем за мен). Оценка: 5/5 звезди.

2.Крадецът на книги - Маркъс Зюсак. Ревю - тук. Може би най - красиво написаната книга, която съм прочела от началото на годината. Без съмнение се подрежда сред любимите ми! Оценка: 5/5 звезди.

3.Неизчезваща - Александра Бракен. Ревю - тук. Оценка: 5/5 звезди.

4.Прикачен - Рейнбоу Роуъл. Ревю - тук. Оценка: 5/5 звезди.

5.Парченца от нашия живот - Хелън Дънбар. Ревю - тук. След всички тези прекрасни заглавия, беше неизбежно да няма и едно, което да ми хареса по - малко от останалите. Честно казано, мисля, че ако не бях прочела всички тези страхотни книги преди това, тази щеше да ми хареса мнооого повече. И все пак - допадна ми. Имаше едновременно тъжни и красиви моменти, облаци и слънчеви лъчи... Оценка: 3/5 звезди.



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


А сега към заглавията, които много ми се ИСКА да прочета през този месец, но..... не се знае дали ще УСПЕЯ да прочета. Ще започна с трите книги, които чета в момента:

1.Марсианецът - Анди Уеър. Мъча книгата от около два месеца. Всъщност ми харесва, но предполагам, че все не мога да уцеля времето за нея. Действието се развива по - бавно, отколкото съм свикнала и така да се каже - аз все още "навлизам" в нея.

2.Друговремец - Диана Габалдон. ОБИЧАМ книгата и едновременно нямам търпение и не искам да стигам до края ѝ.

3.Кралят беглец - Дженифър Нилсен. Изобщо не ми харесва продължението на "Фалшивият принц", но... някак си ще го избутам до края (остават ми около 70 - тина страници). 

4.Хари Потър - Дж. К. Роулинг. Готова съм за останалите шест книги!!!

5.Гневът и зората - Рене Ахдие. АКО все пак по някаква невероятна причина Хари Потър ми омръзне, съм готова и с това резервно заглавие, което да прочета между книжките и за което съм чувала доста добри отзиви.

Коментари