Top 5 Wednesday (4)


Наистина ще се постарая следващата година да правя повече такива постове, защото обичам да ги пиша (а съм направила само 4 поста за тази година). И така - днешният топ 5 е зимни четива или такива, които препоръчвам за предстоящите празници.

5."Танцът на невъзможите мечтиот Сара Оклър. Ревю на книгата - тук. Книгата е страхотно зимно четиво - действието се развива през зимата, а и самият спорт, който е една от темите в нея, е зимен - фигурно пързаляне. Главите започват с различни видове мъфини, което пък ще направи зимата ви по - сладка.

4."Паднали кралства" от Морган Роудс. Тази книга представя зимата по малко по - студен и мрачен начин от предишното ми предложение. Въпреки че зимата е мека и минава неусетно в едно от кралствата, в другите две тя е описана като сива, студена, мразовита. И въпреки всичко смятам, че е едно прекрасно четиво, в което да се потопите именно в зимните дни - магия, любов, кралски интриги - какво повече му трябва на човек?

3."Тръпкаот Маги Стийвотър. Книгата винаги е била важна за мен, защото е едно от първите ми YA четива. Вълци. Гора. Сняг. Несъмнено носи зимна атмосфера, а стилът на Маги е невероятен, според мен.

2."Сянка и костот Лий Бардуго. Не си спомням дали действието се развиваше през зимата... май не. Но докато четях книгата просто си представях зима - самият свят, който Лий бе създала, не можах да си го представя извън рамките на зимата и студа. Препоръчвам горещо поредицата - макар и да не се привързах персонажите, обикнах света, който по мое мнение е един от най - добрите създавани някога.

1."Сняг валиот Лорън Миракъл, Морийн Джонсън и Джон Грийн. Няма как тази книжка с три невероятни, романтични коледни истории да не е на първо място. Всяка една от историите ми донесе много топлина в сърцето и предишната зима ме стопли в най - студените дни със струящата любов от всяка страница. Тази Коледа определено смятам отново да й се доверя и да прочета поне една от историите.

Коментари