Топ 5 любими коледни филми


И така, вдъхновена от поста на Памела, реших да направя пост за любимите си филми, които гледам около празниците (четири коледни и един новогодишен). Ограничих филмите до 5 и се опитах да ги поставя в някаква класация, но харесвам много всичките и границата между 5-те позиции е много малка. И тъй като си падам по-романтичните комедии класацията ми се състои от 5 филма в този жанр. В някои от филмите Коледа не е основната тема, но действията се развиват около този празник и просто ми носят коледно настроение :)

5.Да преживееш Коледа. 

4.Новогодишна нощ. Нещо като традиция ми е да гледам този филм около Нова година. Миналата Нова година го гледах с братовчедка си и осъзнах, че се влюбвам отново и отново в него. Принципно филмите с множество известни актьори и преплитащи се истории сякаш не са ми по вкуса, но този филм го О-БО-ЖА-ВАМ!

3.Дневникът на Бриджит Джоунс. Това е един от най - любимите филми на мама и се превърна в един и от моите любими в момента, в който осъзнах, че го гледам всеки път, когато и тя го гледа (а те го дават честичко). Във филма има много комични моменти, всеки от тях, изигран страхотно, а Бриджит е голям образ - с множество недостатъци, но толкова истинска, а и невероятно забавна.


2.Ваканцията. Обичам всеки един детайл от този филм. Сюжетът е невероятен, актьорската игра е на високо ниво, а двете любовни истории - интересни за проследяване. 

1.Наистина любов. Какво казвах? Че не са ми по вкуса филми с много актьори и преплитащи се истории? Ами... Това наистина е единственият друг такъв филм, който харесвам. Той е и може би най - любимият ми филм за всички времена. Пускам си го всяка година около Коледа и имам страшно много любими моменти. Проследява няколко невероятни истории, а за актьори са избрани възможно най - добрите

Коментари