The (non)Ultimate Book Tag

Nikki K. ме тагна, за което й благодаря :). А ето и какво всъщност преставлява тага.

I
Правила на тага:
1) Поставете тези правила.
2) Публикувайте снимка на любимата си корица от книга.
3) Отговорете на въпросите от по-долу.
4) Тагнете няколко души, които също да им отговорят.
5) Отидете в техния блог/туитър и им кажете, че сте ги тагнали.
6) Уверете се, че сте казали на човека, който ви е тагнал, че вече сте взели участие.

II.

III.

1.Какво четете в момента? - "Тримата мускетари" от Александър Дюма.

2.Имате ли някаква идея какво ще четете, след като я завършите? - Вероятно ще довърша друга книга, която съм започнала - "Влюбен до безумие" от Рейчъл Гибсън.

3.Кои пет книги сте искали винаги да прочетете, но не са ви били в кръга? 
- "Ема" от Джейн Остин - от толкова много време искам да я прочета, но все си намирам други книги. 
- "Стъкленият трон" от Сара Дж. Маас - крайно време е да я прочета.
- "Призоваването" от Кели Армстронг - мисля, че страшно много ще ми хареса. Не знам защо не съм я прочела досега.
- "Пророчеството на гарвана" от Маги Стийвотър - ще изчакам да излезе поне втората книга
- "Огнена светлина" от Софи Джордан - също мисля, че ще ми допадне. Изглежда страшно интересна. Защо не съм я започнала? Не знам.

4.Какви списания имате във вашата стая в момента? - Браво

5.Коя е най - лошата книга, която сте чели? - И аз като останалите ще се допитам до Goodreads... Та с една звезда съм оценила три книги: "Криворазбраната цивилизация", "Пленница на смъртта", "Спомни си" (чела съм 20-30 страници от нея)

6.Коя книга изглежда популярна, но не ви харесва? - "Създадена от дим и кост", казвала съм защо.

7.Коя е книгата, която винаги препоръчвате на останалите? - "Игрите на глада" - мисля, че тази книга ще се хареса както на по - възрастните, така и на младите. 

8.Кои са трите ви любими поеми? - Не обичам да чета поеми. 

9.Къде обикновено купувате книгите си? - Поръчвам си ги от книжарницата в квартала, а понякога си ги купувам и втора ръка (особено класиките)

10.Къде обикновено четете книги? - В стаята си, или хола.

11.Когато бяхте малки имахте ли някъкви специфични навици на четете? - Специфични? Не мисля.

12.Коя беше последната книга, заради която стояхте до 3-4 сутринта, за да я прочетете? - Мисля че "Сребристи сенки" от Ришел Мийд.

13.Били ли сте някога при четенето на книги "фалшиви"? - Не разбирам въпроса.

14.Някога купували ли сте си книга, само защото ви е харесала корицата? - Случва ми се притеснително често... Имам... проблеми...

15.Коя беше любимата ви книга, когато бяхте дете? - "Задната къща" от Ане Франк.

16.Коя книга промени живота ви? - Малко или много всяка една книга ме променя по някакъв начин, защото ми дава съвети, които понякога използвам в живота, или променя част от харектера ми... Не знам за книга, която да е променила до някаква огромна степен живота ми, но... да кажем "Да остана ли" на Гейл Форман.

17.Кой е любимия ви откъс от книга? - Ще споделя няколко от любимите си, защото нямам точно "най - любим". "Никога не си се борил за мен, както аз за теб. Аз бях готова да се откажа от всичко, заради теб. Но ти не се отказа от нищо" - "Въздигната"; "Всички ние сме сме късчета от това, което си спомняме.Съхраняваме в себе си надеждите и страховете на онези, които ни обичат. Има ли обич и спомени, не може да има истинска загуба." - "Град на небесен огън" и един много любим цитат: "Ще мисля за това утре, когато събера повече сили да го понеса" - "Отнесени от вихъра"

18.Кои са петте ви любими автора? - Сюзан Колинс, Ришел Мийд, Касандра Клеър, Маргарет Мичъл, Дженифър Л. Арментраут

19.Книга, за която никой не е чувал, но трябва да се прочете? - Аз много харесвам "Чудовищен" на Алекс Флин, а не съм чувала хората да си говорят много за нея.

20.За кои три книги сте "евангелист"? - "Игрите на глада", "Отнесени от вихъра" и поредицата "Кръвни връзки"

21.Кои са любими ви книги от автора за първи път? - "Игрите на глада"

22.Коя е любимата ви класическа книга? - Хм, не чета класика толкова, колкото ми се иска, но имам няколко любими книги: "Отнесени от въхъра", "Гордост и предразсъдъци" и "Граф Монте Кристо"

 IV.

Тагвам всеки, желаещ да направи тага :)

Коментари