14 любими мъжки персонажи

Този пост ще е доста скучничък и кратък, но трябва да уча, но ми се пише някакъв пост и ми хрумна, че мога да направя класация на любимите си мъжки персонажи, както бях направила за любимите си двойки от книги. И понеже днес сме 14 - ти, защо пък да не са 14?! (а също така и нямаше как да премахна когото и да е било от спъсъка)


14.Джон от "Аз съм номер четири"

13.Оливър от „Теория за любовта от пръв поглед”

12.Джон от поредицата „Хрониките на чародейците”


11.Сам от трилогията „Вълците от Мърси Фолс”

10.Крикет от „Звезди за Лола”

9.Коул от трилогията „Вълците от Мърси Фолс”

8.Джош от „Русинка за Айла”


7.Магнус от поредиците „Реликвите на смъртните” и „Адски устройства”


6.Пийта от трилогията „Игрите на глада”


5.Дей от трилогията „Легендата”


4.Фор от трилогията „Дивергенти”


3.Финик от трилогията „Игрите на глада”

2.Уил от трилогията „Адски устройства”


1.Ейдриън от поредицата „Кръвни връзки”


Коментари

  1. Иронично е, че Фор е на четвърто място ;д Супер пост, даде ми идеи за много книги, към които да насоча вниманието си през следващите месеци.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар