Springtime Beauty Book Tag

Обичам да правя тагове! Какво да се прави... Та, ще направя този таг набързо, защото искам и да си почета от книгата "Ти срещу мен" (да, най - накрая я започнах). Не смятам да навлизам в подробности за всеки един от въпросите (защо и по какъв начин са свързани с пролетта), а направо да премина към тях. 

1.Назовете книга, която ви изпълва с надежда. - "Теория за любовта от пръв поглед" - надежда, че онази прословута любов от пръв поглед съществува :D

2.Автор, от когото искате да прочетете повече книги. - Стефъни Пъркинс. Не мисля, че някога ще се наситя на стила й на писане.

3.Герой, който е като глътка свеж въздух. - Кенджи от "Разбий ме". Той е толокова... забавен! И ме разсмиваше дори, когато положението беше напечено.


4.Споделете корици, които ви напомнят за пролетта. - Смятам да споделя само тази. Сигурна съм, че по - късно в главата ми ще изникнат и образи на още много други корици, но засега е тази:

5.Любимата ви кратка книга. - "Нещата, на които не ни учат в училище"

6.Кои поредици се надявате да започнете тази година. - "Скъкленият трон", "Най - тъмните сили", "Огнена светлина" и др.

7.Любимите ви пролетни цветя. - Кокичета (много оригинално, знам), зюмбюли и фрезии.

Тагвам: Gergana NikolovaCute disasterNikki K.Gabriella x  а и всеки, на когото тагът му харесва :)

Коментари