Завършени поредици

Здравейте! След като направих публикация с всички поредици, които няма да завърша, реших да направя и такава с всички завършени поредици.




1.”Лукс” от Дженифър Л. Арментраут. Тази е една от малкото книги с извънземни, които са ми харесали. Харесах Деймън и Кейти, харесах сюжета, харесах стила на писане на Дженифър. Препоръчвам горещо поредицата!

2.”Дивергенти” от Вероника Рот. Тази поредица не ми хареса толкова, колкото „Игрите на глада”, но мисля, че ако „Игрите” не съществуваха, тази щеше да е една от любимите ми поредици. Просто ми беше невъзможно да не ги сравнявам, а обожавам „Игрите на глада” и като прочетох тази поредица си казах „Да, добра е, но „Игрите”…”

3.”Гриша” от Лий Бардуго. Да си призная, героите от тази трилогия не ме впечатлиха с нищо. Не ги обикнах, не се привързах към тях, затова и не ми беше тъжно на раздяла, но светът, който е изградила Бардуго е невероятен. Усещах как съм там и живея в този свят, а е трудно един автор да ме накара да живея в света на книгата му. Но при нея се получи и може би и затова толкова ценя тази поредица.

4.”Хроники на чародейците” от Ками Гарсия и Маргарет Стоъл. Не за първи път казвам, че обожавам тази поредица. Мислех си, че ще имам проблем, заради това, че е от името на момче, но не, оказа се, че нямам проблем с това. Обичам магията, която усещах във вените си всеки пък като четох тази поредица и това, че с нея забравях заобикалящия ме свят.

5.”Вълците от Мърси Фолс” от Маги Стийвотър. Това е първата ми книга, в която главните персонажи са върколаци и ми беше… много интересна. Тя е и една от книгите, които ме подтикнаха да чета повече фентъзи и я обичам за това. Да не говорим, че Сам беше толкова мил и… бях влюбена в него, докато я четях.

6.”Ридание” от Маги Стийвотър. След трилогията „Вълците от Мърси Фолс”, реших да прочета и тази поредица, която се състои от две книги: „Ридание” и „Балада”. За съжаление не си спомням нищичко от нея, а и нямам намерение да я препрочитам.

7.”Трил” от Аманда Хокинг. Това е една от малкото поредици, която с всяка следваща книга да ми става все по – интересно и по – интересно. На последната книга дадох максимална оценка, защото тя ми е любимата от трилогията. Главната героиня, всъщност, ме дразнеше през почти цялото време, но самата атмосфера, която се излъчваше от книгата, ме караше да я обичам и да, това е поредната книга, в която макар светът да е скапан (те подменят децата си, за бога!), искам да живея.

8.”Игрите на глада” от Сюзан Колинс. Толкова я обичам Сюзан, за това че е написала тази неверотна трилогия! Седяла съм до късно вечерта, само за да свърша всяка една от книгите. Любима ми е втората книга, защото там се появява и един от любимите ми герои за всички времена: Финик!!!

9.”Легендата” от Мари Лу. Това е книга, която четях основно заради героите. Светът ме подтискаше (което не значи, че Мари Лу не го беше изградила фантастично), но героите бяха толкова смели, че нямаше как да не се привържа към тях.

10.”Нощна сянка” от Андреа Креймър. Това ли е името на трилогията? Простете, ако греша. Това е друга книга с върколаци (обичам вълците, какво да се прави…). Главната героиня… ъх, не я харесах, но имаше главен герой и достатъчно второстепенни такива, заради които да чета трилогията. А и също така ми хареса сюжета. Но света – не! Самото това алфа вълк, алфа вълчица, която му се подчиняваАлфа вълк на алфа вълците :D Не, просто не.

11.”Адски устройства” от Касандра Клеър. Викторианска Англия! Искам да чета повече книги за тази епоха, защото беше уникална. Е, и героите много допринесоха. Уил и Теса! Исках още от тях, но и се радвам, че свърши, защото може би, ако имаше още книги, нямаше да обичам тази трилогия толкова много.

12.”Реликвите на смъртните” от Касандра Клеър. Това е друга невероятна поредица от Клеър. Обичам повече „Адски устройства”, но тази също е написана страхотно. Обичам Изабел и Саймън (трябваше да го кажа), а и Джейс и Клеъри… и Магнус и Алек. Абе, изобщо беше удоволствие да чета за всеки един от героите в поредицата. А сюжета беше пълен с неочаквани обрати и напрежение.

13.”Академия за вампири” от Ришел Мийд. Бях много предубедена за поредицата, защото се казва „Академия за вампири”, а имам лош опит с „Училище за вампири”, но всъщност изобщо не се оказа лоша. Дори се превърна в една от любимите ми поредици. Обожавам стила на писане на Мийд и това е поредната поредица, която ме е държала в трепетно очакване какво ще се случи до късно през нощите.

14.”Скъпоценни камъни” от Керстин Гир. Пътуване във времето! Това ми беше достатъчно, за да грабна тази трилогия и да я прочета за отрицателно време. Гир толкова добре е написала и описала събитията, че е невъзможно да не пътуваш заедно с Гуен и да изживееш всички приключения и препятствия, през които преминава тя.

15.”Здрач” от Стефани Майър. Това е пък първата YA поредица, която прочетох и затова съм доста привързана към нея. Знам, че повечето хора са доста негативно настроени към нея, но аз не мога да си позволя да кажа нищо лошо, просто защото тя ми е скъпа на сърцето. Да, може би, ако я прочета отново и аз ще съм „О, каква боза”, но няма да го направя, защото не искам да си развалям хубавото мнение за нея.

16.”Сирена” от Триша Рейбърн. Отново да ме извините, ако това не е името на трилогията. Всъщност за тази трилогия няма какво да кажа, защото почти не си спомням героите и сюжета… Купих си и трите книги, но и аз не знам защо… Не си спомням да съм била особено впечатлена.

17.”Да остана ли?” от Гейл Форман. Първата книга от двете (втората е „Къде беше?”) беше доста подтискаща и мисля, че плаках през… почти цялото време. Но беше написана толкова добре, че нямаше как да я оставя. Втората беше като глътка свеж възух и с нея получих щастливия си край, който напълно ме удоволетворяваше.

18.”Целувка за Ана” от Стефъни Пъркинс. И трите книжки от тази трилогия (всъщност историите не са свързани помежду си и всяка книга си е с различен сюжет и главни герои) са супер сладки и ги препоръчвам!

Коментари

  1. Ти си първият човек прочел трилогията Гриша (тъй де, които "познавам") Много ми е скъпа тази поредица и я препоръчвам на всички точно за интересния свят. Иначе героите също ми харесаха... освен Мал. Той ме дразнеше много.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, да светът определено беше много интересен, а и сюжета, също. От героите единствения, за когото бях наистина загрижена, беше Николай. Останалите не можаха да спечелят интереса ми, за жалост.

      Изтриване
  2. Леле, изказването ти за Здрач поредицата е 1:1 с моето мнение. :D Не смея и да си помислям, че няма да ми хареса на нов прочит и си пазя в сърцето топлото чувство от спомена ми за последното препрочитане през 2012 (и мисълта за литрите ми сълзи, произведени в процеса, lol). Упорито отказвам да спра да казвам, че това ми е любимата книга. No regrets.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар