Top 5 Wednesday (19)


Здравейте! Днешната тема ми се стори изключително интересна, независимо, че не е свързана с книгите, а именно - любимите ми неща в момента (като филми, сериали, храна, хобита и т.н.)

5.Sims 2 - Имам Симс 2 от страшно дълго време (може би, когато бях на 13?) и тогава бях много запалена по играта за цели... два месеца. Оттогава почти не съм играла до преди една седмица, когато си говорих с приятели за играта, прибрах се и отново се зарибих. Интересното е, че аз не обичам да играя със самите семейства, а по-скоро удоволствие ми носи построяването на къщата (в моя случай - имения)

4.Цветни чанти - Винаги съм била луда по чантите! Но тези дни напук на времето получих, а и си купих няколко страхотни цветни чанти, по които просто припадам!

3.Teen Wolf - Страстта ми към този сериал е прекалено голяма, за да не бъде споменат в такъв пост. Още повече, че сега е последният сезон и излизането на всеки един епизод си е голяма тръпка (всъщност, днес излезе епизод - защо изобщо пиша този пост, а не го гледам?!?)


2.BANKS - Дори в момента, докато пиша поста, слушам BANKS. Уникален глас, жестоки парчета, толкова вложена оригиналност в изпълненията! Ами клиповете ѝ? Толкова откачени! BANKS е... изкуство!






1.Multifandom клипчета - Поставих ги на 
първо място, защото в последния месец първото, което правя, когато пусна компютъра, е да отворя Youtube и да гледам последните multifandom клипове на любими потребители.
<<<---- Този клип е любимият ми в момента.

Коментари