Какво прочетох през месец януари + какво искам да прочета през февруари



Здравейте!
Януари не беше от най-успешните читателски месеци за мен и успях да прочета само 4 книги. Ето и тях:


1.Краля демон - Синда Уилямс Чайма. Ревю - тук. Месецът (а и годината) ми започнаха с първата книга от една обещаваща фентъзи поредица. Книгата ми хареса страшно много и вече нямам търпение за втората част. Оценка: 5/5 звезди.

2.Ще бъда до теб - Холи Голдбърд Слоун. Ъгх, за жалост месецът продължи със завършването на тази много, много слаба (поне според мен) книга. Казвам "със завършването", защото я започнах още миналата година. Стилът изобщо не беше за мен - изречения, състоящи се само от подлог и сказуемо - ъъъ, не, благодаря! Героите също не бяха мои тип - държаха се странно и въобще не ги разбирах. Силно се надявам това да е първата и единствена безумна книга, прочетена тази година. Оценка: 1/5 звезди.


3.Щиглецът - Дона Тарт. УАУ! Аз... все още не знам какво да кажа за тази книга. Чета я от тоооолкова много време, но не защото не ми харесва, а напротив - защото е толкова уникална, че исках изцяло да се потопя в нея. Силно се надявам тези дни да ми дойде музата и да успея да напиша нещо достойно за този удивителен роман (въпреки че дълбоко се съмнявам, че ще успея да изразя чувствата си) Оценка: 5555555555555555555... (и така до безкрай)/5  звезди.

4.Империя на бури - Сара Дж. Маас. Ревю - тук. Любимата. Ми. Книга. От. Сара. Дж. Маас. До. Момента! Уникална! Оценка: 5/5 звезди.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Сега малко към книгите, които планирам да прочета през февруари:

1.Друговремец - Диана Габалдон. Като за начало, искам най-накрая да завърша тази книга, защото я чета от цяла вечност! Остават ми около 300 страници, така че все си мисля, че ще успея да я завърша. Имам си своите силни и слаби моменти с нея и може би това е причината да я мотая от толкова дълго време.

2.Girl online на турне - Зоуи Съг. Искам да продължа месеца с едно по-леко, contemporary четиво, което малко да освободи от мен напрежението, натрупано покрай изпитната сесия, в която съм в момента. Убедена съм, че Зоуи Съг ще го постигне. 

3.Моята прекрасна книжарничка - Петра Хартлиб. След това много ми се иска да прочета тази симпатична книжка, на която се каня от известно време. Нямам големи очаквания към нея. Искам просто да се настаня уютно един ден и да го прекарам в компанията ѝ, защото мисля, че тя е от онези "one sitting" книги. 

4.Десет малки негърчета - Агата Кристи. И накрая, но не по важност - Агата Кристи. Не съм чела нищо досега от тази авторка, но този месец съм твърдо решена да опитам. За целта избрах най-емблематичния роман на авторката и... ще видим дали ще се "получи" между нас. 

Пожелавам ви силен книжен месец, изпълнен с приключения из страниците на книгите! :)

Коментари

  1. Прочела си много хубави книги , аз отдавна искам да прочета нещо на Д.Тарт и всеки път обемът на книгите ме отказва.А Друговремец е една от любимите ми книги и ти пожелавам скоро да я завършиш.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар