Какво прочетох през месец февруари



Въпреки че през по-голямата част от този месец бях в сесия, успях да прочета наистина страхотни заглавия (е, някои от тях по-малко страхотни от други). Ето ги и 9-те книги, които топлиха сърцето ми през студените февруарски дни. 

1.Моята прекрасна книжарничка - Петра Хартлиб. Тази книга ме караше да се усмихвам по време на целия читателски процес! Авторката успя да предаде и на мен любовта си, вложена в създаването на този прекрасен бизнес, свързан с книгите, какъвто е отварянето на книжарница. Това бе и четивото, с което мечтаех през цялото време, докато го разлиствах! Една наистина добре пресъздадена история за смелостта да започнеш рисков бизнес от нищото с всичките трудности, които го съпровождат, но и сладките моменти, заради които си заслужава. Оценка: 5/5 звезди от мен.

2.Girl Online на турне - Зоуи Съг. Ревю - тук. Оценка: 3/5 звезди.

3.Игра на нерви - Джийн Райън. Ревю - тук. Оценка: 4/5 звезди.

4.Всички нюанси лилаво - Шея Олсън и Елизабет Крафт. Ревю - тук. Оценка: 3/5 звезди.

5.Десет малки негърчета - Агата Кристи. Това беше първата ми среща с Агата Кристи и "очарована" е прекалено меко казано. Книгата съдържаше в себе си множество елeменти, към които бе неизбежно да не се пристрастя. Имаше обилна доза мистерия, много екшън, историята определено беше напрегната, а всеки един от героите бе интригуващ и съмнителен (все пак през цялото време се питах "КОЙ Е УБИЕЦЪТ?"). Оценка: категорично 5/5 звезди.

6.Парцалена принцеса - Ерин Уот. Ревю - тук. Оценка: 3/5 звезди. 

7.Убийство в Ориент Експрес - Агата Кристи. Втора среща с Кристи в рамките на месец - УАУ! Всъщност, не е изненадващо, защото нейните романи се четат изключително бързо и леко. Този, макар и не толкова добър, поне според мен, колкото "Десет малки негърчета", също ме спечели с мистерии, колоритни персонажи и изненадващи обрати. Още от началото, с разкриването на самоличността на жертвата, романът заявява, че през цялото време нищо няма да е такова, каквото изглежда. Тръпката и тук ме държеше през на тръни, затова няма как да не дам оценка: 5/5 звезди (но все пак не чак толкова категорично, както при негърчетата...).

8.Изтръгнати от корен - Наоми Новик. Влюбих се в атмосферата на книгата! Беше толкава приказна и така добре описана. Зловещият Лес, който взимаше жертвите си и изсмукваше живота, емоциите и разума от тях, изглеждаше едновременно мрачен и красив (или поне в съзнанието ми цветовете, в които си го представях, се съчетаваха красиво). Главните герои бързо ме спечелиха с борбеността си, а второстепенните също криеха своя чар. По незнайни причини обаче романът на моменти ми вървеше бавно и малко ме отегчаваше - мисля, че бе от пресъздаването на динамиката, която леко куцаше. Странно предвид факта, че ми се струваше, че на всяка страница се случва нещо и има забързано действие. Надявам се тези дни да намеря време да поговоря по-подробно за книгата с ревю в блога. Оценка: 4/5 звезди.

9.Мосю Жан в преследване на щастието - Томас Монтасер. И така, месецът ми завърши с едно много позитивно, трогателно и добре написано четиво, каквото е "Мосю Жан в преследване на щастието". Очаквах "щастие" на всяка една страница от книгата и го получих! Скоро ще напиша и ревю, в което да обсъдя по-обстойно нещата, които ми допаднаха. Оценка: 4/5 звезди.

А вие кои заглавия прочетохте този месец? :)

Коментари