Какво прочетох през месец декември

През декември напълно очаквано не успях да чета много-много. Завърших месеца с 3 прочетени книги и с това декември се очерта като най-слабият ми месец. 

1.Веровещица - Сюзан Денърд. Ревю - тук. Още когато разбрах, че книгата я препоръчва не кой и да е, а Сара Дж. Маас, знаех, че ще е нещо, което си заслужава да се прочете!  Оценка: 5/5 звезди.

2.Бляскавият двор - Ришел Мийд. За съжаление този път Ришел Мийд ме разочарова. Харесах идеята на книгата, както и реализацията - стилът ѝ определено и в тази книга е интригуващ, но героите... Все по - често ми се случва второстепенните персонажи да са ми по - интересни от главните и точно такъв е случаят с тази книга. Очаквах повече както от главния женски персонаж, така и от взаимоотношенията. Оценка: 3/5 звезди.

3.Целувка в Ню Йорк - Катрин Райдър. Ревю - тук. Тази романтична коледна книга беше точното нещо, с което да завърши месецът ми. Антъни и Шарлот докарваха усмивки на лицето ми многократно, а нощното им приключение из улиците на Ню Йорк беше едновременно трогателно и забавно. Книга, която прочетох за отрицателно време и с която почувствах коледния дух! Оценка: 4/5 звезди.

Коментари