The Literary Dinner Party Tag

Много благодаря на Юли, че ме е тагнала. Струва ми се страшно интересен, така че нямам търпение да започна.


1.Герой, който може/обича да готви. - Казвам Хъдсън от "Танцът на невъзможните мечти", защото приготвя невероятни сладкиши... Ммм, сега ми се приядоха.

2.Герой, който има парите, за да спонсорира партито. - Мия от "Дневниците на принцесата", защото... ъм, тя е принцеса.

3.Герой, който може да направи сцена. - Ок, ще кажа Америка от "Изборът", защото с почти всяка своя публична изява, тя докарваше на Максън големи проблеми с баща му, а и да не споменавам колко беше ревнива, така че да, тя е способна да направи сцена.

4.Герой, който е забавен. - Кенджи от "Разбий ме". 

5.Герой, който е много социален/популярен. - Ейдриън от "Кръвни връзки".

6.Един злодей. - Хм, това е интересно... За да внесе малко смут на партито ще поканя... Джанийн от "Дивергенти". Бях забравила за нея и за това калко много я мразех!

7.Двойка - не е нужно да е романтична. - Е, моята ще е. Казвам Айла и Джош от "Рисунка за Айла"

8.Един герой/героиня. - Катнис, Катнис и пак Катнис! А ако Джанийн започне да създава проблеми, Катнис ще я спре.

9.Един недооценен герой. - Кристал от "Кристал".

10.Един герой по ваш избор. - Винаги се затруднявам, когато нещо е по мой избор... Има толкова много други герои, които искам да поканя, но... ще кажа Сидни от "Кръвни връзки"

Май отново съм една от последните, които правят този таг, така че, знаете - който не го е направил :))

Коментари