Seven Deadly Sins Tag

Хиляди благодарности на Мели, че ме е тагнала. 


1.Алчност - Коя е най - евтината ти книга? - "Спомни си" (която така и не прочетох) за 3 лева.


2.Гняв - С кой автор имаш любовна/омразна връзка? - Обожавам как пишат Ришел Мийд и Касандра Клеър, а наистина не ми допада Джон Грийн. Всъщност разказът му в "Сняг вали" не е лош, въпреки че ми хареса най - малко от всички, но книгата му "Хартиени градове" е просто.... Как изобщо имах нерви да я дочета?!



3.Ненаситност - Коя книга те завладява отново и отново без свян? - Ооо, "Кръвни връзки" - то се знае.


4.Ленивост - Коя книга си пренебрегвала, поради мързел? - Почти всички книги за училище... 

5.Гордост - За коя книга гоориш най - много с цел да звучиш като интелектуален читател? - Хм, обикновено говоря за книги, които не ме представят като "интелектуален" читател :D Но да кажем, че когато говоря за класики звуча "интелектуално".

6.Похот - Какви качества са най - привлекателни според теб в мъжки и женски персонаж? - В мъжките ме привлича чувството за хумор, а при женските ми допада, когато са смели и независими.

7.Завист - Коя книга най - силно желаеш да получиш като подарък? - Ъм, целият ми списък "да прочета"? 

Понеже видях, че Cute disaster не е направила този таг, тагвам нея, а и ако някой друг, случайно не е направил тага, да се чувства свободен да го направи. :)

Коментари